سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 82452
منبع : خبرگزاری تسنیم

1300 اشتغال جدید در قم ایجاد شد

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در شش ماه نخست سال جاری برای ۱۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی شده که وضعیت اشتغال بیش ۱۰۰ نفر از آن‌ها موردقبول و مطلوب است.
۱۳۰۰ اشتغال جدید در قم ایجاد شد
۱۳۰۰ اشتغال جدید در قم ایجاد شد
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال جاری 51 پروژه صنعتی به میزان 147 میلیارد تومان ایجاد شده است، اظهار داشت: در شش ماه نخست سال جاری برای 1300 نفر اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف شده که وضعیت اشتغال بیش 100 نفر از آن‌ها موردقبول و مطلوب است.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت صنعت استان قم، افزود: در شش‌ماهه نخست سال حدود 70 بازدید صورت گرفته که در حوزه صنعت حدود 350نفر مشغول به کار شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: در شش ماه نخست سال جاری حدود 140 نفر و 1991 میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری در استان قم شده‌اند.

وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات مالی به واحدهایی که چک برگشتی دارند تدبیری شده است، عنوان کرد: در صورتی که تولیدکننده به مدت یک سال صادراتی بیش از یک‌میلیون دلار داشته باشند، یک سال نیز چک برگشتی آن‌ها تمدید می‌شود.

سیجانی تصریح کرد: برای تأسیس توسعه‌ای به 32 واحد صنعتی با سرمایه گزاری 315 میلیارد تومان مجوز داده شده است، همچنین 53 واحد صنعتی استان قم نیز مجوز توسعه دریافت کرده که با سرمایه حدود70 میلیاردی به اشتغال 1200 نفر کمک کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با تأکید بر ضرورت امنیت واحدهای تولیدکننده صنایع شیمیایی در استان، گفت: واحدهای تولیدات شیمیایی موجود در شهرک‌های صنعتی بسیار پر خطر هستند که برای افزایش ایمنی تدابیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauyna.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما