سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : 82454
منبع : خبرگزاری تسنیم

اقدامات فوری برای تأمین ایمنی واحدهای صنعتی در قم صورت گیرد

قم نيوز : استاندار قم با تأکید بر اینکه اقدامات فوری برای ایمنی بیشتر واحدهای صنعتی باید صورت پذیرد، گفت: بخش مهمی از ایمنی واحدهای تولیدی در صورتی حل می‌شود که طرح جامع پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استان قم تدوین و عملیاتی شود.
اقدامات فوری برای تأمین ایمنی واحدهای صنعتی در قم صورت گیرد
اقدامات فوری برای تأمین ایمنی واحدهای صنعتی در قم صورت گیرد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه اهمیت اشتغال و تولید خط قرمز ما در استان هستند، اظهار داشت: واحدهای صنعتی که ‌در شرایط سخت اقتصادی در  کشور اشتغال و تولید خود را حفظ کرده‌اند، از طرف مجموعه مدیریت استان حمایت می‌شوند.

وی با تأکید بر لزوم پشتیبانی واحدهای صنعتی در استان قم از طرف دستگاه‌های اجرایی، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری  به 51 طرح تأسیس واحد صنعتی و به 53 پرونده برای توسعه واحد صنعتی مجوز داده شده که این نیز نمایان‌گر توسعه صنعتی استان قم است.

استاندار قم با تأکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان استانی خاطرنشان کرد: قانون مالیات باید به صورت دقیق و کامل اجرا شود اما حمایت‌های لازم نیز از تولیدکنندگان استان ضروری بوده و باید گروه‌های بازرسی برای وصول مالیات وارد عمل شوند.

سرمست با اشاره به اهمیت تأمین ایمنی واحدهای صنعتی استان، افزود: کنترل ایمنی واحدهای صنعتی یک حرکت برای پیشگیری از حوادث احتمالی در آینده است.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات فوری برای ایمنی بیشتر واحدهای صنعتی باید صورت پذیرد، اظهار داشت: بخش مهمی از ایمنی واحدهای تولیدی در صورتی حل می‌شود که طرح جامع پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استان قم تدوین و عملیاتی شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc00q4.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما