سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : 82465
منبع : خبرگزاری فارس

شناسایی واحدهای تولیدی پرخطر در استان قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: واحدهای تولیدی پرخطر به خصوص واحدهای شیمیایی را در استان شناسایی کردیم و نظارت بر این واحدها را تشدید کردیم.
شناسایی واحدهای تولیدی پرخطر در استان قم
شناسایی واحدهای تولیدی پرخطر در استان قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اقبال به سرمایه گذاری در استان قم اظهار  کرد: 421 درخواست برای احداث واحدهای تولیدی در نیمه نخست سال جاری داشتیم، همچنین در این مدت 32 پروانه برای توسعه واحدهای تولیدی موجود صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: سیاست استان حمایت از توسعه واحدهای تولیدی موجود است، 65 واحد صنعتی در استان قم در نیمه نخست سال جاری، ماشین آلات با دریافت معافیت گمرکی وارد کردند.

سیجانی با اشاره به کمیته پدافند غیرعامل در استان قم اظهار کرد: کمیته تخصصی پدافند غیرعامل با حضور کارشناسان دستگاه‌های مختلف تشکیل شده است و اعضای این کمیته به بازدید از واحدهای تولیدی می‌پردازند تا شاهد آتش سوزی در این واحدها نباشیم.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی پرخطر به خصوص واحدهای شیمیایی را در استان شناسایی کردیم و نظارت بر این واحدها را تشدید کردیم، اخطارها به واحدهای متخلف داده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: 15 جلسه کمیته نظارت برای تسهیلات رونق تولید در استان برگزار شد و در طی این جلسات از 74 واحد تولیدی که 261 میلیارد تومان تسهیلات گرفته بودند، بازدید به عمل آمد، پرداخت این تسهیلات موجب تثبیت و افزایش اشتغال شد.

سیجانی خاطرنشان کرد: کمیته ملی کفش به دبیری استان قم تشکیل شده و جلسات این کمیته در شهرهای مختلف برگزار شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcene8v.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما