يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : 82607
منبع : خبرگزاری فارس

انجام مطالعات اشتغال روستایی در 25 روستای قم

قم نيوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: مطالعات توسعه اشتغال روستایی 25 روستا در استان قم انجام شده است و به دنبال انجام مطالعات در سال جاری در 48 روستای دیگر استان هستیم.
انجام مطالعات اشتغال روستایی در 25 روستای قم
انجام مطالعات اشتغال روستایی در 25 روستای قم
به گزارش قم نیوز محمود نوربخش در جلسه کارگروه زیربنایی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به مطالعات انجام شده در روستاهای قم اظهار کرد: مطالعات جزئی در خصوص اشتغال در روستاهای استان انجام شده است که این مطالعات باید مبنایی برای توزیع اعتبارات در مناطق روستایی باشد.

وی ادامه داد: مطالعات توسعه اشتغال روستایی 25 روستا در استان قم انجام شده است و به دنبال انجام مطالعات در سال جاری در 48 روستای دیگر استان هستیم، این گونه مطلعات مبنای توزیع اعتبارات اشتغال روستایی در برنامه ششم توسعه و حتی برنامه هفتم توسعه است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: مطالعات اشتغال روستایی در استان طبق قانون از دی ماه سال گذشته آغاز شد و پذیرای مطالعات دستگاه‌های اجرایی در خصوص روستاهای قم برای جلوگیری از کار تکراری هستیم.

نوربخش با اشاره به لزوم توجه به پیوندهای بین بخشی در مطالعات توسعه روستایی اظهار کرد: اشتغال روستایی یک سری ویژگی‌ها دارد، به عنوان مثال مجتمع‌های بین راهی می‌تواند اشتغال برای روستاییان باشد، همچنین امکان پرداختن به اشتغال‌های نوین در روستاها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بحث پیوندهای بین بخشی را به مطالعات اشتغال روستایی در استان قم اضافه خواهیم کرد و می‌توانیم پس از آن این مطالبعات را در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب برسانیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccmeq4.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما