شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 8285

مدعی پیروزی در بازی با ملوان انزلی هستیم

قم نيوز : قم نیوز: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار با ملوان انزلی تنها به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود و تلاش می‌کنیم با ارائه بهترین بازی به سومین پیروزی متوالی دست یابیم.
مدعی پیروزی در بازی با ملوان انزلی هستیم
به گزارش قم نیوز، میلاد نوری اظهار کرد: در شرایطی که شش امتیاز از بازی‌های قبل گرفته‌ایم، برگزاری این بازی از هفته سوم لیگ برتر در حضور تماشاگران قمی فرصت مناسبی برای کسب سه امتیاز دیگر است و تیم ما نیز کاملا آماده حضور در این مسابقه است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بازی ما با ملوان انزلی از هفته سوم دور رفت لیگ برتر روز دوشنبه نهم مرداد ماه برگزار می‌شود، بلافاصله بعد از دیدار با ذوب آهن اصفهان در هفته دوم لیگ، در دور جدید تمرینات تیم حاضر شده‌ایم تا از هر نظر برای این دیدار در شرایط مطلوبی قرار بگیریم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم افزود: بازی صبای قم و ملوان انزلی دیداری حساس و مهیج خواهد بود و امیدوارم با حمایت تماشاگران قمی در این دیدار خانگی بتوانیم از فرصت میزبانی برای کسب سه امتیاز بهره ببریم.

وی با تاکید بر اینکه ما همچنان به دنبال بردن هستیم و امیدوارم با سه امتیاز این دیدار بتوانیم در جایگاه نخست جدول باقی بمانیم، عنوان داشت: در بازی با تیم فوتبال ملوان انزلی تمام نفرات تیم را در اختیار داریم و تمام بازیکنان با انگیزه فراوان آماده این دیدار هستند.

نوری به حساسیت دیدار تیم‌های صبای قم و ملوان انزلی اشاره کرد و گفت: این بازی جذابیت و حساسیت خاص خود را دارد و با توجه به اینکه دو تیم به دنبال سه امتیاز هستند، قطعا تماشاگران یک بازی جذاب را از دو تیم شاهد خواهند بود.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه هر دو تیم در بازی سوم خود در لیگ برتر یک بازی زیبا و تماشایی را به نمایش بگذارند، تاکید کرد: امیدوارم در این دیدار از فرصت‌های گلزنی به خوبی بهره برده و همانند دو دیدار قبلی مقابل پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان، بازی را به سود خود تمام کنیم.

هافبک گلزن تیم فوتبال صبای قم در ادامه در خصوص عملکرد صبا در دو دیدار اخیر لیگ برتر، اظهار داشت: ما بازی‌های بسیار مهمی در پیش داریم ولی با کسب این دو پیروزی از آغاز فصل نشان دادیم که می‌خواهیم یکی از مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

نوری با اشاره به شناخت کادر فنی صبای قم از تیم ملوان انزلی اضافه کرد: برتری ما مقابل پیکان و ذوب آهن حاصل تفکرات عمیق و شناخت دقیق کادر فنی تیم ما از حریفان بود و مطمئنا مربیان ما از تیم ملوان انزلی نیز اطلاعات کافی را به دست آورده‌اند.

بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان انزلی که دیداری حساس از هفته سوم نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس است از ساعت ۲۲ روز دوشنبه نهم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.v8vbjh8wn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما