پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 83039
منبع : خبرگزاری فارس

پیش‌بینی اهرم‌های تشویقی برای استفاده از خدمات الکترونیک شهرداری

قم نيوز : معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از پیش‌بینی اهرم‌های تشویقی برای استفاده از خدمات الکترونیک شهرداری خبر داد.
پیش‌بینی اهرم‌های تشویقی برای استفاده از خدمات الکترونیک شهرداری
پیش‌بینی اهرم‌های تشویقی برای استفاده از خدمات الکترونیک شهرداری
به گزارش قم نیوز محسن رنجبر با اشاره به ضرورت پیش‌بینی اهرم‌های تشویقی برای ترغیب مردم به استفاده از بسترهای الکترونیکی برای بهره‌مندی از خدمات، گفت: استفاده مردم از خدمات الکترونیکی هزینه کمتری به شهر تحمیل می‌کند و تلاش داریم بسته‌های تشویقی را آماده کرده و به شورای شهر پیشنهاد دهیم تا این افراد از تخفیفاتی نیز بهره‌مند شوند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: درخواست ما از مردم این است که از این خدمات استفاده کنند تا شهرداری برای توسعه و بهبود این خدمات تلاش بیشتری انجام دهد.

رنجبر با بیان اینکه مجموعه شهرسازی شهرداری در مسیر الکترونیکی سازی خدمات، فعالیت زیادی کرده است، اظهار کرد: سامانه‌ای به عنوان «سرا» در مجموعه شهرسازی فعال شده و عمده زمانی که در روند ارائه خدمات شهرسازی صرف می‌شود برای تاییدیه نقشه، بررسی و… است، با این حال باید بروکراسی اضافی حذف شده و عملکردها سرعت بگیرد.

وی با بیان اینکه اهرم نظارتی شهرداری در خصوص سرعت و کیفیت ارائه خدمات الکترونیک شهرسازی سامانه ارزیابی عملکرد است، گفت: یکی از شاخص‌های سامانه ارزیابی عملکرد زمان پاسخگویی به درخواست‌ها است که استانداردی برای آن پیش‌بینی شده و در این سامانه ماه به ماه این زمان کنترل می‌شود و برای بهبود آن در اتاق‌های فکر بررسی و رصد و تصمیم‌سازی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccoxq4.2bq118laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما