پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : 83050
منبع : خبرگزاری تسنیم
عضو خبرگان رهبری:

تداوم راه امیرالمؤمنین(ع) و نهضت امام خمینی(ره) وظیفه حوزه‌های علمیه است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مصطفی خمینی در زمینه های مختلف احکام فقهی دقت بسیار زیادی داشت و بر مبانی علوم دینی مسلط بود،تداوم راه امیرالمؤمنین(ع) و نهضت امام خمینی(ره) وظیفه حوزه‌های علمیه است و باید به‌خوبی به این رسالت عمل کنیم.
عضو خبرگان رهبری: تداوم راه امیرالمؤمنین(ع) و نهضت امام خمینی(ره) وظیفه حوزه‌های علمیه است
عضو خبرگان رهبری: تداوم راه امیرالمؤمنین(ع) و نهضت امام خمینی(ره) وظیفه حوزه‌های علمیه است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محسن اراکی در همایش مجتهد شهید که شامگاه چهارشنبه در سالن همایش‌های موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد،اظهار داشت:قرآن کریم دارای لایه‌های مختلف و عمیق است که نیاز به تدبر دارد.

وی افزود:تعدد تفسیر قرآن کریم به این معنا نیست که تنها یک تفسیر درست است زیرا قرآن دارای بطون مختلف است و می‌توان از برداشت‌های گوناگون به آن تدبر کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:امام راحل دارای عظمت بی‌نظیری بودند و هرچه خیروبرکت داریم به‌واسطه امام خمینی(ره) است و باید ادامه دهند راه ایشان باشیم چون کارهای بسیار بزرگی برای جامعه بشری انجام دادند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به خصوصیات شهید مصطفی خمینی گفت:ایشان ازنظر علمی بسیار جامع بودند و در فروع مختلف علوم اسلامی صاحب‌نظر و صاحب‌قلم بود و اهل علم و اجتهاد بود.

آیت‌الله اراکی عنوان کرد:شهید مصطفی خمینی در زمینه های مختلف احکام فقهی دقت بسیار زیادی داشت و بر مبانی علوم دینی مسلط بود،تداوم راه امیرالمؤمنین(ع) و نهضت امام  خمینی(ره) وظیفه حوزه‌های علمیه است و باید به‌خوبی به این رسالت عمل کنیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های علمی شهید مصطفی خمینی خاطرنشان:ایشان تبحر زیادی در تفسیر قران کریم داشت و احاطه بسیار بالایی در زمینهٔ علوم اسلامی داشت.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdcfxxdc.w6dmtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما