يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 8321
دلاوری عنوان کرد:

تکمیل پروژه‌های مهر ماندگار در قم با جدیت دنبال می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون عمرانی استاندار قم گفت: با همت مدیران و مسوولان استان تکمیل پروژه‌های مهر ماندگار در قم با جدیت دنبال می‌شود.
تکمیل پروژه‌های مهر ماندگار در قم با جدیت دنبال می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدجواد دلاوری با اشاره به وضعیت پروژه‌های مهر ماندگار در استان قم اظهار داشت: تکمیل بیمارستان فرقانی، آزادراه حرم تا حرم، اجرای راه‌آهن کمربندی، تالار مرکزی قم، مونوریل و موزه انقلاب اسلامی از مهم‌ترین طرح‌های مهرماندگار جزو مصوبات سفرهای دولت و همچنین سفر مقام معظم رهبری در استان قم است.

وی با اشاره به میزان پیشرفت پروژه‌های مهر ماندگار در استان خاطر نشان کرد: پروژه تکمیل آزادراه حرم تا حرم (راه قم - گرمسار) به عنوان یک محور فرهنگی و مذهبی تاکنون از پیشرفت قابل قبولی برخوردار بوده و با تدابیر اتخاذ شده تا مرداد سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون امور عمرانی استاندار قم به وضعیت پروژه مونوریل در قم اشاره کرد و افزود: این پروژه مهم و کلیدی حمل و نقل عمومی شهر قم در فاز اول به طول هفت کیلومتر از پارکسوار شمالی تا مصلای قم در حال اجرا است.

دلاوری تکمیل پروژه تالار مرکزی قم را به عنوان یکی از مطالبات اصلی جامعه هنری استان عنوان و تصریح کرد: این پروژه که نقش بسزایی در ارتقای شاخص‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان دارد در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار مترمربع در چهار طبقه با دو سالن مجزا و بخش‌های دیگر تا اوایل سال آینده در اختیار جامعه هنری استان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به وضعیت تکمیل راه‌آهن کمربندی قم افزود: این طرح در چهار بخش اجرای قطار حومه‌ای قم، کمربندی قم، خط دوم میبد محمدیه و خط دوم قم اراک در حال اجراست و این پروژه‌ها نیز به ترتیب حداکثر تا اواخر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون عمرانی استاندار قم ساخت مراکز جامع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران، آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار، توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی و تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی مجموعه هفت تیر را از دیگر پروژه‌های مهرماندگار در استان قم عنوان کرد.

وی گفت: پروژه‌های شیمیایی سبز سلفچگان، امین تجارت سما، محب پلیمر، مخزن گستران روان، الکتروفن و توسعه بین‌الملل راد صانع هیدج نیز در بخش خصوصی در حال تکمیل است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.0dciw6dmygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما