جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۳۰
کد مطلب : 83211
منبع : خبرگزاری فارس

پدافند زیستی در قم اولویت سازمان پدافند غیرعامل

قم نيوز : رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: باید برنامه جامع پدافند زیستی در استان قم تدوین شود و اولویت این سازمان در استان بحث پدافند زیستی است.
پدافند زیستی در قم اولویت سازمان پدافند غیرعامل
پدافند زیستی در قم اولویت سازمان پدافند غیرعامل
به گزارش قم نیوز غلامرضا جلالی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت سازمان پدافند غیرعامل اظهار کرد: اولویت این سازمان در استان قم بحث پدافند زیستی است، چون جمعیت زیادی دام در محیط استان نگهداری می‌شود.

وی ادامه داد: باید برنامه جامع پدافند زیستی در استان قم تدوین شود و در دستور کار دستگاه‌های مختلف همچون دامپزشکی و شهرداری و بخش بهداشت و درمان قرار بگیرد، این مساله توسط سازمان پدافند غیرعامل دنبال می‌شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: توسعه شهر قم در مدت زمان کوتاهی رخ داد و بخشی از زیرساخت‌های این شهر که باید پاسخگوی نیازهای مردم باشد، برای شرایط تهدید آماده نیستند و باید بحث پدافند شهری در قم جدی گرفته شود.

جلالی وابستگی زیرساخت‌ها به یکدیگر در شرایط خاص را یک مشکل دانست و تصریح کرد: نباید شاهد باشیم که به محض قطع برق، شبکه آب نیز قطع شود و کاهش این وابستگی‌ها در حد قابل قبول جزو اولویت‌های سازمان پدافند غیرعامل در استان قم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezw8v.jh8xzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما