شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : 834
مردم قم بانگ الله اکبر سر می‌دهند؛

همایش بزرگداشت سالگرد سفر رهبری به قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از برگزاری همایش بزرگداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم خبر داد و گفت: این همایش همزمان با نخستین روز سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به قم در تاریخ 27 مهر ماه و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
همایش بزرگداشت سالگرد سفر رهبری به قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری در جلسه کمیته فرهنگی تبلیغی ستاد بزرگداشت سالگرد سفر رهبری به قم طی سخنانی به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: خاطرات و روایات شیرین سفر سال گذشته قم، این روزها در دیار کرمانشاه غیور و ولایی تکرار شده و صحنه‌‌های ناب و شورانگیزی از تجلی عشق و ارادت و پیوند مردم با ولایت در این خطه را به عینه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در نخستین سالگرد سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به قم، خاطرات و لحظات شیرین این سفر تاریخی و ماندگار تجدید می‌شود، گفت: در این راستا برنامه‌‌های جذاب و متنوعی در دو بخش درون دستگاهی و متمرکز برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اقامه نماز شکر در مساجد استان را یکی از برنامه‌‌های محوری پیش‌بینی شده برای بزرگداشت سفر یاد و بیان کرد: به شکرانه سفر شکوهمند مهر ماه سال گذشته، مردم مؤمن و ولایی استان قم بعد از نماز مغرب و عشاء ۲۶ مهر ماه، نماز شکر را در مساجد، حسینیه‌‌ها و تکایای استان به جای می‌آورند.

عرب‌انصاری همچنین افزود: به میمنت سفر رهبر فرزانه انقلاب، بانگ الله اکبر شامگاه ۲۶ مهر ماه در جای جای استان مقدس قم طنین‌انداز می‌شود.

وی به برنامه‌‌های اصلی روز سفر اشاره و تصریح کرد: همزمان با ۲۷ مهر ماه، همایش ویژه‌ای با حضور اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار استان مقدس قم در حرم مطهر برگزار می‌شود.

معاون استاندار قم با اشاره به برنامه‌‌های جنبی همایش بزرگداشت سفر گفت: قبل از آغاز همایش، حرکت نمادین ورزشکاران، دانش‌آموزان، طلاب، بسیجیان و دیگر گروه‌‌های مردمی در مسیر استقبال و ورود مقام معظم رهبری به قم حد فاصل خیابان ۱۹ دی تا میدان آستانه، گلباران جایگاه سخنرانی رهبری، مداحی و سخنرانی مسؤلان را خواهیم داشت.

انصاری به دیگر برنامه‌‌های ایام بزرگداشت سالگرد سفر اشاره و تصریح کرد: همایش پیاده‌روی هزار نفر از طلاب بسیجی از حرم مطهر به سمت دفتر مقام معظم رهبری در قم، نواخته شدن زنگ ولایت در مدارس، برپایی ایستگاه‌‌های صلواتی، کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌‌های عمرانی و آذین‌بندی و تبلیغات شهری از دیگر برنامه‌‌های پیش‌بینی شده این ایام خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌‌های بزرگداشت سفر تاریخی رهبر انقلاب در قم، همکاری، تعامل و اهتمام جدی دستگاه‌‌ها و نهادها و تشکل‌‌های مردمی در اجرای باشکوه برنامه‌‌های پیش‌بینی شده را خواستار شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcic5av2t1ap.bct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

جبهه هنرهای زیبا-ستاد استقبال و بدرقه امام خامنه ای
باسمه تعالی شانه
با سلام، احترام و آرزوی توفیق
ضمن گرامی داشت ساگرد ورود سیدنا الام خامنه ای به استان کریمه اهل بیت ع و جمکران مقدس، عرض تبریک می گویئم به مردم همیشه در صحنه کرمانشاه(باختران)
از این حضور حداکثری.

وقتی امام عاشقان غایب است
اطاعت از نایب او واجب است

جبهه هنرهای زیبا
ستاد استقبال و بدرقه امام خامنه ای