چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 950
استاندار قم خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی 150 پروژه در سالگرد سفر رهبری به قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از افتتاح و همچنین آغاز عملیات اجرایی 150 پروژه در ایام سالگرد سفر رهبری به قم خبر داد.
افتتاح و کلنگ‌زنی 150 پروژه در سالگرد سفر رهبری به قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان مرکزی دانشکده صدا و سیمای قم به سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم اشاره ‌و اظهار کرد: ۲۷ مهر ماه سالروز سفر تاریخی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به قم، در حافظه تاریخی مردم ایران به ویژه مردم ولایت‌مدار قم ماندگار و جاودانه شد.

وی افزود: سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به قم، یک سفر ویژه و دارای ابعاد و آثار مختلف استانی، ملی و بین‌المللی بود.

استاندار قم پیش‌بینی اجرای ۳۲۰ پروژه از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی را بخشی از دستاوردهای سفر تاریخی مهر ماه سال گذشته خواند و تصریح کرد: در کنار آثار و برکات معنوی سفر، اجرای این تعداد پروژه عمرانی، تحول و شتاب روند توسعه و عمران استان را به دنبال خواهد داشت.

‌موسی‌پور کلنگ‌‌زنی احداث ساختمان مرکزی دانشکده صدا و سیمای قم و بهره‌برداری از طرح توسعه این دانشکده را از جمله طرح‌های سفر دانست و گفت: به میمنت سالروز سفر تاریخی رهبر انقلاب اسلامی، ۱۵۰ پروژه در استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد را جزو اساسی‌ترین و زیربنایی‌ترین وظایف و ماموریت رسانه ملی برشمرد و تصریح کرد: تربیت کادر متخصص و متعهد در تراز صدا و‌ سیمای جمهوری اسلامی ایران و ترویج‌کننده اهداف نظام به عنوان یکی از نیازهای ضروری و مستمر رسانه ملی است که امروز بیش از هر زمان دیگری باید مدنظر مسولان امر قرار گیرد.

استاندار قم با بیان اینکه دانشکده صدا و سیمای قم بهترین جایگاه برای تربیت چنین متخصصانی است، گفت: باید همه سرمای‌گذاری‌های سازمان صدا و سیما در این بخش به دانشکده قم معطوف و متمرکز شود.

‌موسی‌پور به نقش محوری قم در تامین اساتید و تولید محتوا و منابع دینی و فقهی مورد نیاز رسانه ملی اشاره و افزود: مسئولان صدا و سیمای کشور می‌توانند در این زمینه حساب ویژه‌ای را برای قم و نقش محوری آن داشته باشند.

وی انفکاک حوزه‌های معارفی از حوزه‌های عمومی را از جمله دغدغه‌های فعالیت رسانه ملی عنوان کرد و گفت: ایجاد حوزه‌های تخصصی در رسانه ملی امر مهم و ضروری است اما انفکاک و قائل به تفکیک حوزه‌های معارفی و دینی از سایر حوزه‌ها حرکت مناسبی نخواهد بود.

استاندار قم به رویکرد شبکه گستری در صدا و سیما اشاره و تاکید کرد: رویکرد اصلی رسانه ملی همواره باید مبتنی بر افزایش کیفیت، نوآوری، و توجه به نیازهای مخاطبین در رده‌های مختلف سنی باشد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdchtvnwd23nm.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما