سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : 915
استاندار قم در پیام تبریک سالگرد سفر رهبری:

پیوند ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم را تبریک گفت.
پیوند ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است
به گزارش قم نیوز، در پیام استاندار قم آمده است: سال گذشته در چنین روزهایی شهر قم شهر طلایه داران انقلاب و یاران نستوه اسلام و امام، در استقبالی تاریخی از رهبر حکیم انقلاب، یکپارچه قیام کرد تا بار دیگر چشم جهانیان را خیره کند که قم خاستگاه انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

در ادامه این پیام اضافه شده است: صحنه‌های وصف‌ناپذیر استقبال قشرهای مختلف مردم بیدار شهر جهاد و اجتهاد از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ابراز مهر و محبت مراجع معظم، علمای گرانقدر، اساتید و فضلای معزز، این حقیقت دلنشین را در اذهان زنده کرد که پیوند از هم ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است و پروردگار به برکت ایمان و بصیرت آن را نصیب مردم این مرز و بوم ساخته است.

در ادامه این پیام اضافه شده است: واقعیاتی که آن روز‌ها در شهر قم به عنوان پایگاه معارف اهل بیت(ع)، متجلی شد نشان داد که توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام و ایران برای جدایی مردم از انقلاب نه تنها راه به جایی نبرده است بلکه شور و اشتیاق دفاع از اسلام و انقلاب همچنان در اعماق دل‌های ملت شعله‌ور است.

در بخش دیگری از این پیام اضافه شده است: پس از گذشت یک سال از آن خاطرات شیرین مردم غیور استان و مدیران دستگاه‌ها و نهادها بر آن بودند تا به شکرانه حضور نورانی مقام معظم رهبری جشن سالگرد آن رخداد تاریخی را برگزار کنند تا هم خاطرات شیرین آن روزها تداعی شود و هم از روند پیش رفت مصوبات گزارشی تفصیلی ارائه شود اما کرامت نورانی آن مقام معظم بر این تعلق گرفت که از برگزاری جشن‌ها و مراسمات گوناگون کاسته شود تا مردم شاهد افتتاح پروژه‌ها و شکوفایی دستاوردها باشند. ضمن تبریک سالگشت این رخداد مبارک برای مردم ولایت پیشه استان قم امیدواریم بتوانیم در سایه عنایات پروردگار و لطف بانوی کرامت قدردان نعمت امین ولایت باشیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcicwa32t1az.bct.html
نام شما
آدرس ايميل شما