يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 8363

افتتاح بخش کودک کتابخانه نابینایان استان قم

قم نيوز : قم نیوز: بخش کودک کتابخانه نابینایان آیت الله العظمی خامنه ای به منظور پاسخگویی به نیازهای مطالعاتی کودکان روشندل استان قم راه اندازی شد.
افتتاح بخش کودک کتابخانه نابینایان استان قم
به گزارش قم نیوز، علی فریدونی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در مراسم افتتاحیه بخش کودک کتابخانه که با حضور جمعی از کودکان روشندل استان برگزار شد، گفت:کتابخانه خانه شماست که در آن می توانید دنیای خود را همراه با کتاب زیباتر کنید.

وی ادامه داد: افتتاح بخش کودک نابینایان، در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع)، مقدمه خوبی است تا بیشتر با دنیای کتاب آشنا و مانوس شوید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم اظهار داشت: با کتاب دوست باشید و هیچ گاه کتابخانه را رها نکنید چرا که یکی از دنیاهای پر از عدالت، دنیای کتاب است.

فریدونی افزود: در حال حاضر بخش کودک نابینایان با ۱۲۰ عنوان کتاب بریل و ۲۰۰ عنوان کتاب گویا کار خود را شروع کرده و به ۶۰ نفر از کودکان روشندل استان خدمات ارائه می دهد.

وی با توجه به کمبود منابع کودک در این بخش قول مساعدت داد و بر تلاش بیشتر همکاران در جهت پاسخگویی به مراجعان تاکید کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم ادامه داد: تولید کتاب های بریل و گویا در بخش نابینایان کتابخانه یکی از فعالیت های موثر این بخش در جذب مراجعان است و تا به حال در بخش بریل بیش از ۳۰ عنوان کتاب تبدیل شده است.

گفتنی است، در حاشیه مراسم، نمایشگاهی از کارهای دستی کودکان نابینا برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.0bwurhbffiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما