سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 8418

استراتژی دشمن ترویج اسلام آمریکایی است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) گفت: امروز مهم‌ترین برنامه دشمن ترویج اسلام آمریکایی در منطقه است و پس از عراق این طرح در سوریه در حال پیگیری است.
استراتژی دشمن ترویج اسلام آمریکایی است
به گزارش قم نیوز، مهدی مهدوی‌نژاد در سومین گردهمایی روز جهانی مسجد که به مناسبت روز بسیج مسجد و محلات در حسینیه ثارالله برگزار شد، با اشاره به اینکه کسانی که مدعی هستند کشور امروز در شرایط شعب ابی‌طالب قرار دارد ملت ایران را نشناخته‌اند، اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری امروز در شرایط شعب ابی‌طالب قرار نداریم و تمام مسئولان و آحاد ملت برای سربلندی در وضعیت کنونی باید از رهبر معظم انقلاب اسلامی تبعیت کنند.

وی تبیین وضعیت جبهه حق برای اجرای مأموریت‌ها و مقابله با دشمنان را لازم دانست و تصریح کرد: صدای شکسته شدن استخوان‌های جبهه کفر به گوش می‌رسد.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) اضافه کرد: سپاه و بسیج دژ محکم در دفاع از انقلاب و ولایت هستند و به همین دلیل مورد هجمه دشمنان و استکبار قرار دارند.

مهدوی‌نژاد ضمن هشدار مبنی بر اینکه امروز مهم‌ترین برنامه دشمن ترویج اسلام آمریکایی در منطقه است، خاطرنشان کرد: طرح ترویج اسلام آمریکایی در عراق با شکست مواجه شد اما این طرح امروز برای سوریه برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: دشمن تغیر استراتژی داده و به دنبال از بین بردن اسلام نیست بلکه ترویج اسلام آمریکایی در رأس برنامه‌های آنان قرار گرفته که این طرح در ترکیه در حال اجرایی شدن است.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جبهه حق همانند ارتفاعات پر پیچ و خمی است که در این مسیر هر کس با نیت الهی قدم بردارد به مقصد خواهد رسید، خاطرنشان کرد: آشفتگی جبهه باطل به وضوح آشکار شده و از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، جبهه باطل همانند اتوبوسی در بهمن گیر کرده است که راه رفت و برگشت ندارد.

مهدوی‌نژاد تصریح کرد: روحانیت همواره برای مبارزه با جبهه باطل در خط مقدم قرار داشته است و ائمه جماعات مساجد در جبهه حق، لباس سربازی امام زمان(عج) را بر تن دارند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.sq4a2bq04la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما