شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 8479

خبرنگار ارزشی به دنبال نام و نان نيست

قم نيوز : قم نیوز: ریيس سازمان تبليغات اسلامی استان قم با اشاره به اهميت مسئله اطلاع‌رسانی در جامعه اسلامی و تفاوت شيوه‌های كار خبری در جوامع اسلامی و غربی، خبرنگاران را سربازان گمنام جبهه آگاهی دانست.
خبرنگار ارزشی به دنبال نام و نان نيست
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عباس اسكندری در گفتگويی با ارج نهادن روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران سربازان جبهه آگاهی اند و اگر به جامعه آگاهی داده نشود، مثل آن است كه جامعه را از اكسيژن محروم سازند و اگر آگاهي در عرصه زندگی هم وزن اكسيژن است، پس بايد اين اكسيژن آلوده نباشد چون موجب مسموميت مي‌شود.

وی افزود: خبرنگاران می كوشند آگاهی منطبق با واقعيت‌ها و همراه با صداقت و درستی و به دور از اغراض دنيايی و حزبی و باندی ارائه نمايند و ارزش اين سربازان گمنام جبهه آگاهی بر همين مسائل است.

اسكندری با بيان اينكه كار خبرنگاری در ايران اسلامی كه موطن ارزش‌های والای اسلامی و انسانی است با كار خبرنگاری در كشورهای غربی و اروپای خيلی متفاوت است تصريح كرد: در جهان غرب به ويژه در اردوگاه استكبار به راحتی هر دروغی، راست و هر راستی، دروغ اعلام می شود.

وی ادامه داد: در آن جامعه به راحتی حق مظلوم و ضعيف زيرپا گذاشته می شود و به راحتی ظالم و ستمگر مورد مدح و ثنا قرار مي‌گيرد، اما خبرنگاران ارزشی جامعه ما با ايمان و انگيزه مقدس و ستودنی به كار مقدس خبرنگاری می پردازند.

ریيس سازمان تبليغات اسلامی استان قم تاكيد كرد: خبرنگاران ما كار خبرنگاری را شغل و حرفه نمی دانند بلكه به آن به عنوان يك رسالت و يك مسووليت نگاه می كنند.

به گفته اسكندري خبرنگار ارزشی جامعه ما در كار خبرنگاری به دنبال نام و نان نيست بلكه به دنبال جلب رضايت خداوند و خدمت به بندگان او می باشد، از اين رو از هيچ كس نه باج می گيرد و نه به هيچ كس باج می دهد و به حداقل نام و نان اكتفا می كند تا نام دين و كشور و مردمش را بلندآوازه كند و خط بطلانی به دروغ پردازی های جبهه خبری و رسانه‌ای دشمنان ايران اسلامی بكشد.

ریيس سازمان تبليغات اسلامی استان قم در پايان گفت: هم روز خبرنگار و هم خبرنگار را ارج می نهيم و به همه آنها خسته نباشيد می گویيم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.aeofuqexhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما