شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 84845
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
وزیر آموزش و پرورش در قم:

سردار سلیمانی امنیت را برای منطقه به ارمغان آورد

قم نيوز : حاجی میرزایی گفت:شهید سرلشکر قاسم سلیمانی نه تنها بر گردن ملت ایران بلکه مردم منطقه و حتی جهان حق داشت.
سردار سلیمانی امنیت را برای منطقه به ارمغان آورد
سردار سلیمانی امنیت را برای منطقه به ارمغان آورد
به گزارش قم نیوز محسن حاجی میرزایی،وزیر آموزش و پرورش در بیست و هفتمین اجلاس کشوری نمایندگان اتحادیه انجمن‌های آموزشی ریاضی که در قم برگزار شد، با ابراز تاثر از خبر شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی آن شهید والامقام و محبوب را نماد عزت، شرف، استقلال، مقاومت، فداکاری، جهاد و شهادت دانست و گفت: شهید قاسم سلیمانی از این حیث بر گردن ملت ایران، منطقه و جهان حق داشت که امنیت را برای منطقه به ارمغان آورد و داعش را از عراق و سوریه بیرون کرد.

او افزود: آموزش و پرورش، آشنا کردن دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان امروز و فردا با اسوه‌های کم نظیری همچون شهید سرلشگر قاسم سلیمانی را ماموریت مهمی برای خود می‌داند و از این جهت تمام تلاشمان را می‌کنیم در انجام این ماموریت نقش موثری ایفا کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای آمریکایی‌ها و حامیانشان متاسفیم که هم خودشان تروریست هستند و هم با کسانی که شجاعانه در برابر تروریست‌ها می‌ایستند این گونه مقابله می‌کنند.

او اشاره‌ای هم به برگزاری این اجلاس در قم کرد و گفت: با گسترش فعالیت انجمن‌های علمی و آموزشی در سراسر کشور شاهد اثربخشی این انجمن‌ها و پویایی و بالندگی هرچه بیشتر علوم مختلف باشیم.

در این مراسم از ۶ نفر از پیشکسوتان انجمن ریاضی قم تجلیل شد.

در استان قم یکصد و شصت معلم در مقاطع مختلف تحصیلی (ابتدایی تا متوسطه) عضو انجمن ریاضی هستند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdciwvav.t1a552bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما