دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 85221
منبع : خبرگزاری فارس

پذیرایی افق قم از پاس گرگان در اندیشه تداوم صدرنشینی

قم نيوز : تیم والیبال افق قم امروز در دیداری فوق‌العاده مهم و سرنوشت‌ساز از لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور پذیرای تیم پاس گرگان است.
پذیرایی افق قم از پاس گرگان در اندیشه تداوم صدرنشینی
پذیرایی افق قم از پاس گرگان در اندیشه تداوم صدرنشینی
به گزارش قم نیوز طبق برنامه‌ریزی سازمان فدراسیون والیبال از امروز دیدارهای دور برگشت بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌شود و قم میزبان یکی از حساس‌ترین بازی‌های گروه سوم است.

قمی‌های علاقمند به والیبال می‌توانند امروز دیدار تیم‌های افق قم و پاس گرگان را از ساعت 15 در سالن شهدای دروازه‌ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) تماشا کنند، در حالی که نماینده شایسته قم در نیم فصل نخست رقابت‌ها با ارائه عملکردی مناسب در نهایت با صدرنشینی به کار خود پایان داد.

مسابقات نیم فصل دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان ایران برای والیبالیست‌های افق قم از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا تکرار نتایج درخشان نیم فصل نخست، منجر به صعود آنها از این مرحله و نزدیک شدن به مسابقات لیگ برتر والیبال ایران خواهد شد. 

این در شرایطی است که دیدارهای مرحله مقدماتی روز 21 بهمن‌ماه به پایان می‌رسد و چهار تیم برتر هر گروه راهی مرحله پلی‌آف می‌شوند، ضمن اینکه از گروه 9 تیمی، دو تیم آخر و از گروه 10 تیمی، سه تیم انتهای جدول رده‌بندی به رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور سقوط خواهند کرد.

دیدارهای مرحله نخست پلی‌آف لیگ دسته اول والیبال مردان ایران روزهای جمعه 25 و دوشنبه 28 بهمن‌ماه برگزار می‌شود و در صورت نیاز به بازی سوم، این مسابقه روز دوشنبه پنجم اسفندماه به انجام می‌رسد، در حالی که مرحله دوم پلی‌آف برای روزهای جمعه نهم و دوشنبه دوازدهم اسفندماه برنامه‌ریزی شده و مسابقه احتمالی سوم روز جمعه 16 اسفندماه برگزار خواهد شد.

همچنین مرحله سوم پلی‌آف در روزهای دوشنبه 19 و جمعه 23 اسفندماه برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم برای معرفی قهرمان لیگ دسته اول و بسته شدن پرونده بازی‌های این فصل لیگ دسته اول والیبال کشور، این مسابقه روز دوشنبه 26 اسفندماه به انجام می‌رسد.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdchzin6.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما