دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : 8530
سرهنگ طالبی خبر داد:

کشف بيش 115 کيلو گرم مواد مخدر در قم

قم نيوز : قم نیوز: ریيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامي استان قم از كشف و ضبط بيش از 115 کيلو گرم ترياک و حشيش در سه روز گذشته طی سه عمليات جداگانه خبر داد.
کشف بيش 115 کيلو گرم مواد مخدر در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ منوچهر طالبی در مصاحبه ای با پايگاه خبری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اينکه فردی سابقه دار، قصد انتقال مقدار قابل توجی مواد مخدر از نوع حشيش را دارد، با انجام اقدامات تخصصی توسط پليس، نامبرده شناسايی و دستگير شد.

رییس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامي استان قم افزود: با دستگيری متهم، ضمن بازرسی از داخل صندوق عقب خودرو، تعداد ۶۵ بسته حشيش به وزن کلی ۱۵۰ کيلو ۶۵ گرم کشف شد.

وی در ادامه از کشف بيش ۴۱ کيلوگرم ترياک در عمليات جداگانه ديگری توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم خبر داد و گفت: با انجام اقدامات تخصصی مشخص شد يک دستگاه کاميون باری قصد دارد يک محموله مواد مخدر را از مسير ورودی کاشان به قم منتقل کند.

ریيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان پس از استقرار در محورهاي ورودی قم خودرو مذکور را شناسايی کردند.

وی ادامه داد: راننده خودرو با ديدن ماموران ضمن تغيير مسير به سمت اصفهان قصد متواری شدن را داشته که بلافاصله توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر دستگير که در بازرسی از خودروی فوق مقدار ۱۱۸ کيلو و ۴۱گرم ترياک در قالب ۱۲ بسته کشف و ضبط شد.

طالبی گفت: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان طی دو سه روز گذشته و در يک عمليات جداگانه ديگری نيز فردي که قصد داشت با خودروی پرايد مقدار بيش از ۹ کيلو گرم مواد مخدر را به استان قم منتقل کند، شناسايی و دستگير شد.

ریيس پليس مبارزه با مواد مخدر قم در پايان از عموم شهروندان خواست هرگونه اطلاعات در امر خريد و فروش مواد مخدر و ديگر اقلام ممنوعه را در اسرع وقت از طريق تلفن ۷۲۲۲۲۰۲ به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايی و دستگيری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.xn6t23nmvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما