سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 8552
پیریایی تاكيد كرد:

همگرايی دستگاه‌های استان در جهت خدمت به مردم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم بر لزوم همگرايی دستگاه‌های اجرايی استان در جهت خدمت شايسته به مردم تاكيد كرد.
همگرايی دستگاه‌های استان در جهت خدمت به مردم
به گزارش قم نیوز، كرم‌رضا پيريايی در جلسه اولويت بندی پروژه ‌های عمرانی، با تاكيد بر ضرورت اولويت بندی پروژه‌های عمرانی در بهسازی فضای شهری و عبور و مرور مردم در مركز شهر، اظهار داشت: با همت مديران مشكل بلوار پيامبر اعظم برطرف شد و اين پروژه مهم شهری در آينده سرعت بيشتری خواهد گرفت.

وی با اشاره به نقش شهرداری و شورای شهر در رفع مشكلات شهری و بهسازی و زيباسازی فضای شهری تصريح كرد: تاكنون اقدامات خوبی در زيباسازی و همچنين رفع مشكلات و معضلات شهری صورت گرفته و اين اقدامات بايد تقويت شود.

وی لزوم تقويت شهرداری و شوراي شهر را يادآور شد و افزود: عزم مديريت استان بر حمايت از مديريت شهری است و با همكاری و هماهنگی همه بايد در جهت تقويت استان گام بردارند.

استاندار قم با اشاره به تك‌شهر بودن استان قم، نقش شهرداری را مهم عنوان كرد و گفت: تك شهر بودن استان قم اهميت شهرداری در اين استان را افزون می كند و اين نهاد بايد قدرتمند در جهت رساندن ظرفيت‌های قم متناسب با جايگاه اين شهر تلاش كند.

وی همگرايی مجموعه دستگاه‌های اجرايی استان با مديريت شهری را مورد تاكيد قرار داد و خاطرنشان كرد: هدف تمامی دستگاه های اجرايی استان بايد همگرايی در جهت تحقق خدمت خالصانه و شايسته به مردم باشد.

پيريايی همچنين با اشاره به مشكلات شهرداری برای تامين منابع مالی پروژه‌های عمرانی و تسريع در اجرای آن‌ها، خواستار تقويت منابع مالی پايدار و همچنين تامين منابع مالی پروژه‌های عمرانی مركز شهر شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.sbwurhbs5iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما