سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : 8553
در هفته دولت برگزار می شود؛

اولين نمايشگاه جلوه‌های خدمت با محوريت طرح‌های مهرماندگار

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از برگزاری اولين نمايشگاه‌ جلوه‌های خدمت با محوريت پروژه‌های مهر ماندگار خبر داد.
اولين نمايشگاه جلوه‌های خدمت با محوريت طرح‌های مهرماندگار
به گزارش قم نیوز، استاندار قم خبر داد: كرم‌رضا پيريايی با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبری بر ضرورت اطلاع‌رسانی كامل و به موقع در مورد خدمات دولت به مردم اظهار داشت: در اين راستا نمايشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار ويژه ارائه گزارش عملكرد هفته دولت در قم برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی شايسته به مردم در ايجاد اميد و انگيزه در اقشار مختلف جامعه گفت: امسال نمايشگاه هفته دولت با عنوان جلوه‌های خدمت ماندگار، در بخش‌های مختلف به معرفی طرح‌های مهرماندگار در استان قم اختصاص يافته است.

استاندار قم با اشاره به اختصاص بيش از هزار و ۲۰۰ مربع فضای نمايشگاهی برای ارائه گزارش عملكرد دستگاه‌های مختلف در طول دولت نهم و دهم افزود: بخش اعظمی از نمايشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار شامل اطلاع‌رسانی در مورد بيش از ۳۰ پروژه‌ مهر ماندگار استان قم خواهد بود.

وی با اشاره به عزم دولت در تكميل پروژه‌های مهم و اشتغال‌زا در يك‌ سال باقيمانده از دولت دهم تصريح كرد: پروژه‌های مهر ماندگار در استان قم نيز همانند ديگر نقاط كشور با سرعت در حال پيگيری و تكميل است.

پيريايی با تاكيد بر نقش دستگاه‌های اجرايی استان در اطلاع رسانی مطلوب در مورد خدمات دولت در نمايشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار خواستار حضور گسترده و موثر دستگاه‌های اجرايی استان در اين نمايشگاه شد.

گفتنی است، نمايشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار ويژه ارائه گزارش عملكرد در هفته دولت با محوريت طرح‌های مهرماندگار از دوم الی پنجم شهريورماه در محل نمايشگاه‌های بين‌المللی قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.pq4a2bqp1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما