چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 8559

سرمایه‌گذاران در مناطق غیر برخوردار قم حضور یابند

قم نيوز : قم نیوز: دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: سرمایه گذاران با حضور در مناطق غیر برخوردار استان، این نواحی را آباد و به نوعی از بن‌بست خارج کنند.
سرمایه‌گذاران در مناطق غیر برخوردار قم حضور یابند
به گزارش قم نیوز، مصطفی برزگر گنجی در جلسه هم‌اندیشی پیرامون احداث بازار بین‌المللی پردیسان قم، با بیان اینکه وضعیت شهری قم نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت مشهودی داشته است، اظهار کرد: با توجه به جایگاه عظیم قم و با وجود اینکه قم مغضوب در سال‌های قبل از انقلاب بود، این انتظار وجود داشت که استان پیشرفت کند.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین لازمه یک شهر آرمانی، امنیت است، تصریح کرد: با وجود امنیت، سرمایه گذار در عرصه حضور پیدا می‌کند و اگر جامعه از امنیت لازم برخوردار نباشد، سرمایه گذار جذب نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به اینکه تفاوتی میان مناطق مختلف قم نباید برای سرمایه‌گذاری وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران با حضور در مناطق غیر برخوردار استان، این نواحی را آباد و به نوعی از بن بست خارج کنند.

برزگر گنجی با تاکید بر اینکه باید ارتباط میان مناطق مختلف قم ایجاد شود، اضافه کرد: مسکن مهر و مجتمع‌های تجاری و فرهنگی در مناطق پایین شهر و محروم باید ایجاد شود تا بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات شهر کاهش یابد.


انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.wavct1aw3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما