چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 26331

پای چینی‌ها به فرودگاه قم باز شد

قم نيوز : قم نیوز: تعدادی از سرمایه‌گذاران چینی که به قم سفر کرده بودند از فرودگاه بین‌المللی قم بازدید کردند و در خصوص سرمایه‌گذاری در فرودگاه به بحث و گفت‌وگو پرداختند.
پای چینی‌ها به فرودگاه قم باز شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی قم، مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی قم با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در فرودگاه بین‌المللی قم مهیا است، گفت: فرودگاه بین‌المللی قم صددرصد خصوصی بوده و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال احداث است.

محمدعلی شفیعی با اشاره به اینکه این فرودگاه ۱۰ هزار هکتار مساحت دارد، افزود: در حال حاضر در سه هزار هکتار آن ساخت و ساز انجام می‌شود.

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی قم افزود: ما در فرودگاه بین‌المللی قم آمادگی داریم تا هر گونه همکاری را برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها با شرایط بهتر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی فرودگاه شاهد ارائه خدمات خوبی به شهروندان و مسافرینی که به کشورمان به خصوص قم وارد می‌شوند، خواهیم بود.

سرپرست پروژه فرودگاه بین‌المللی قم نیز در این جلسه با اشاره به اینکه قم به عنوان ام‌القرای جهان تشیع شناخته می‌شود، گفت: قم دومین شهر مذهبی کشور است و شرایط سرمایه‌گذاری در آن به خصوص در فرودگاه بین‌المللی قم وجود دارد.

نصیری فرودگاه بین‌المللی قم را ظرفیتی بسیار مهم دانست و اظهار کرد: به دلیل موقعیتی که فرودگاه بین‌المللی قم دارد سرمایه‌گذاران می‌توانند با شرایط بهتری سرمایه‌گذاری داشته باشند.

سرپرست پروژه فرودگاه بین‌المللی قم با اشاره به انجام مطالعات لازم در ساخت و طراحی این فرودگاه تصریح کرد: مشاوران بسیار خبره‌ای در ساخت و طراحی فرودگاه نقش دارند و اقدامات خوبی نیز در فرودگاه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه بین‌المللی قم به دو بخش فرودگاهی و شهر فرودگاهی تقسیم می‌شود، اضافه کرد: کاربری‌های مختلفی برای فرودگاه بین‌المللی قم در نظر گرفته شده است.

لی رئیس سازمان سرمایه‌گذاری ایالت گنسو چین نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در قم و بازدید از فرودگاه بین‌المللی قم گفت: مذاکراتی که بین دو طرف انجام شده است مثمرثمر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قبلاً نیز در خصوص فرودگاه بین‌المللی قم مواردی را شنیده بودم، تصریح کرد: وقتی از فرودگاه بازدید کردیم شاهد اتفاقات خوبی در قم و فرودگاه بودیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezx8w.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما