سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 85705
منبع : خبرگزاری فارس

هفدهمین پیروزی شیمیدُر قم در لیگ برتر بسکتبال

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدُر قم با عبور از سد ذوب‌آهن به هفدهمین پیروزی خود در مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور دست یافت.
هفدهمین پیروزی شیمیدُر قم در لیگ برتر بسکتبال
هفدهمین پیروزی شیمیدُر قم در لیگ برتر بسکتبال
به گزارش قم نیوز نماینده بسکتبال قم بعد از دو باخت هفته‌های پنجم و ششم دور برگشت لیگ برتر بسکتبال مردان ایران مقابل تیم‌های بالانشین پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان، بار دیگر روی نوار پیروزی قرار گرفته و در یکی از مهمترین بازی‌های خود مقابل ذوب‌آهن اصفهان به برتری رسید.

شاگردان محمدرضا اسلامی در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران برابر میزبان خود ذوب‌آهن اصفهان یکی از تماشایی‌ترین بازی‌های این فصل خود را به نمایش گذاشتند و سرانجام با اختلاف 17 امتیاز و با نتیجه نهایی 78 بر 61 تیم مطرح ذوب‌آهن را شکست دادند.

با توجه به شکست خوردن تیم پتروشیمی بندر امام در میهمانی پالایش نفت آبادان حالا شیمیدُر قم فرصت بسیار خوبی دارد تا با تداوم روند پیروزی‌های اخیر، دو بازی معوقه و همچنین بازی خانگی هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر مقابل پالایش نفت آبادان، جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقاء دهد.

حتی شرایطی جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال به شکلی است که نماینده قم با پیروزی مقابل ذوب‌آهن هم فاصله خود را با این تیم که همسایه نماینده قم در جدول رده‌بندی است، بیشتر کرد و هم امیدوار است با پیروزی در دو مسابقه معوقه برابر نمایندگان کرمان و بندرعباس به صدر هم برسد.

در جدول رقابت‌ها نماینده اصفهان با تیم‌های بالانشین فاصله زیادی دارد و به نظر می‌رسد در نهایت با ایستادن در یکی از رتبه‌های هفتم یا هشتم راهی پلی‌آف شود، اما شیمیدُر قم دست‌کم به دنبال جایگاه سوم جدول رده‌بندی است تا در مرحله پلی‌آف این مسابقات به مصاف یکی از تیم‌های نیمه پائین از جمع هشت تیم پلی‌آف شود و همانند سال گذشته به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر بسکتبال برسد.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcenf8v.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما