شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 8585

صبای قم در صدر جدول همسایه سپاهان شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم با وجود توقف در دیدار خانگی برابر فجر شهید سپاسی شیراز یک پله صعود کرد و به مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر رفت تا همسایه سپاهان اصفهان شود.
صبای قم در صدر جدول همسایه سپاهان شد
به گزارش قم نیوز، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز از هفته پنجم نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه شب در حضور تماشاگران فوتبال دوست قمی در ورزشگاه یادگار امام قم به تساوی انجامید.

در حالی که محسن قهرمانی، داور با تجربه و میدان دیده این دیدار حساس بین تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز را قضاوت می‌کرد دو تیم صبا و سپاسی هر کدام در یک نیمه به گل رسیدند تا امتیازهای این بازی بین دو تیم تقسیم شود.

صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در حالی در بیست و هفتمین روز مرداد ماه در دیداری از هفته پنجم دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم به مصاف یکدیگر رفتند که شرایط برای پیروزی هر دو تیم کاملا برابر بود.

در نیمه نخست این دیدار صبا تیم برتر میدان بود و به گل رسید و دو بار دیگر توپ‌های بازیکنان این تیم به تیر دروازه حریف برخورد کرد و شاگردان یحیی گل محمدی شانس کسب پیروزی برابر تیم فجر شهید سپاسی شیراز را داشتند.

اما در نیمه دوم این تیم فجر شهید سپاسی شیراز بود که جریان بازی را به سود خود پیش برد و نسبت به صبای قم نمایش بهتری داشت، شاگردان محمود یاوری در نیمه دوم سوار بر توپ و میدان بودند و در دو موقعیت صد در صد می‌توانستند به گل برسند.

در نیمه نخست این صبای قم بود که ابتدا توسط میلاد سلیمان فلاح و سپس به وسیله اکبر صادقی دو بار متوالی در کمترین فاصله زمانی تیرهای عمودی و افقی دروازه تیم فجر را به لرزه درآورد و در نهایت دیوید سانیا بازیکن کامرونی این تیم گل برتری را به ثمر رساند تا نیمه نخست به سود صبا به پایان برسد.

در نیمه دوم فجری‌ها بر شدت حملات خود افزودند و این تیم صبای قم بود که کمی عقب نشینی کرد تا فجری‌ها توسط سیدمحمدرضا حسینی مهاجم فرصت طلب خود به گل تساوی دست یافته و بعد از هدر دادن چند موقعیت گلزنی در نهایت به یک امتیاز این دیدار قانع شوند.

این دیدار در حالی با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازها به پایان رسید که در حال حاضر صبای قم با کسب ۱۰ امتیاز در مکان دوم جدول و در یک قدمی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و بالاتر از تیم ملوان بندر انزلی قرار گرفته است ضمن اینکه تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با کسب همین تعداد امتیاز نفس به نفس صبا در مکان سوم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.6n6t23nmmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما