دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : 86469
منبع : خبرگزاری تسنیم

استان قم با کمبود ماسک و دستکش بهداشتی روبه‌رو است

قم نيوز : قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه استان با کمبود ماسک و دستکش بهداشتی روبه‌رو است گفت: این کالاها در استان موجود نیست.
استان قم با کمبود ماسک و دستکش بهداشتی روبه‌رو است
استان قم با کمبود ماسک و دستکش بهداشتی روبه‌رو است
به گزارش قم نیوز علی ابرازه در گفت‌وگو با خبرنگاران آمار بستری‌های استان بر اثر کرونا ویروس را تا ساعت 14 امروز 711 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: تعداد بهبودیافتگان امروز تا این ساعت 55 نفر بوده است.

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه استان با کمبود ماسک و دستکش بهداشتی روبه‌رو است گفت: این کالاها در استان موجود نیست.

وی بیان کرد: یک دستگاهی از گمرک آزد و در هلال‌احمر قم مستقر شده بود که  قول تولید روزی 200 هزار ماسک را داده بود، اما این دستگاه، امروز روزی 30 هزار ماسک تولید می‌کند که نبود مواد اولیه از جمله علل تولید نشدن این محصول به اندازه کافی در استان است.

ابرازه با اشاره به بالا بودن میزان مصرف این محصول در شرایط کنونی ابراز کرد: متأسفانه عده‌ای سودجو در این شرایط که باید به مردم کمک کنند اقدام به احتکار این محصولات می‌کنند.

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به توزیع تعدادی ماسک در روز گذشته بین مردم عنوان کرد: مسئولان قول داده بودند که تعدادی ماسک به استان وارد شود اما هنوز این بسته‌ها به استان نیامده است.

وی با اشاره به عدم دریافت بسته‌های بهداشتی از سوی تعدادی از خانواده‌ها گفت: این بسته‌ها میان 164 هزار خانواده توزیع‌شده است، منتظر هستیم ادامه بسته‌های بهداشتی به استان برسد تا آن را میان مردم توزیع کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcco0q4.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما