جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : 8710
با حضور آیت‌الله نوری همدانی

نمایشگاه دفاع مقدس در قم آغاز به کار کرد

قم نيوز : قم نیوز:نمایشگاه هفته دفاع مقدس در قم با حضور آیت‌الله نوری همدانی در حدفاصل کوه خضر نبی(ع) و مسجد جمکران آغاز به کار کرد.
نمایشگاه دفاع مقدس در قم آغاز به کار کرد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، نمایشگاه یاد یاران ویژه هفته دفاع مقدس جمعه شب همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در قم آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه که در حد فاصل کوه خضر نبی(ع) و مسجد مقدس جمکران برپا شده دارای غرفه‌های متنوعی است که توسط نهادها و مراکز مختلفی چون سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و اداره‌کل جهاد کشاورزی استان قم برپا شده اند.
سازمان بسیج هنرمندان، سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ‌بن ابی‌طالب(ع)، آمادگاه منظریه قم و دیگر نهادهای مربوطه نیز غرفه‌های ویژه‌ای را در این نمایشگاه برپا کرده و به ارائه خدمات مختلف فرهنگی به بازدیدکنندگان می پردازند.

نمایش ادوات مختلف جنگی به کار گرفته شده توسط رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز بخش دیگری از نمایشگاه دفاع مقدس امسال را تشکیل می‌دهد و موجب آشنایی بازدیدکنندگان با توان نظامی ارتش و سپاه پاسداران می‌شود.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید نیز حضور داشت و فرماندهان و حاضران در نمایشگاه پیش از آغاز مراسم نماز جماعت مغرب و عشا را به امامت این استاد برجسته حوزه علمیه اقامه کردند.

سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه علی‌بن ابی‌طالب(ع) در این مراسم طی سخنانی ضمن خیر مقدم به تمام حاضران در مراسم افتتاحیه اظهار کرد: در سال‌های گذشته در هر روز بیش از ۲۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل آورده‌اند.
وی افزود: دفاع مقدس دارای صفحات درخشانی است که همچون تابلویی تمام‌نما، افتخارات انقلاب را به تصویر کشید و ما توانستیم به وسیله عنایات الهی چگونگی حرکت در مسیر حقیقت را دریابیم.

در ادامه نیز برخی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به بیان گوشه‌ای از خاطرات خود از سال‌های جنگ پرداختند.
گفتنی است عملیات محرم که در سه مرحله موفقیت‌آمیز برگزار شده و پیروزی‌های چشمگیری را نصیب رزمندگان اسلام کرده بود همزمان با این نمایشگاه بازسازی می شود.
انتهای پیام/113
https://qomnews.ir/vdch.zn6t23nqvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما