پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 8750

اجلاس عدم تعهد به اجلاس تعهد به ایران تبدیل شده است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسوولان کشورهای خارجی گفته است اجلاس عدم تعهد باید اجلاس تعهد به ایران عنوان شود.
اجلاس عدم تعهد به اجلاس تعهد به ایران تبدیل شده است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پارک جنگلی ثامن‌الائمه(ع) و پارک موزه دفاع مقدس که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این دو یار همیشگی الگویی در پاک بودن، اخلاص، خدمت گذاری، ساده زیستی و پیروی از ولایت بودند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن مبنی بر اینکه ارزش‌هایی که انبیا در زمان خود ایجاد کردند در نسل‌های آینده باید زنده نگه داشته شود، تصریح کرد: ظهور انبیا به این دلیل بود که ارزش‌های خوب و واقعی را زنده نگه دارند تا انسان و جامعه سالم بماند نه مثل این ارزش‌های پوچی که دنیا به آن تکیه رده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هر سال در هفته دولت خدمات و تلاش‌های دولت از ابتدای انقلاب اسلامی گرامی داشته می‌شود، خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر تا سر حد شهادت پیش رفته و خون آنان در عرصه انقلاب جاری شد.

آشتیانی با اشاره به اینکه در قبال خون‌های شهدا مردم و نسل‌های آینده وظیفه دارند، اضافه کرد: سپاه و ارتش با کمک مردم در دفاع مقدس عزت آفرینی کرده و با افتخار کشور را حفظ کردند.

وی با تاکید بر اینکه امروز تمام افتخارات انقلاب اسلامی مدیون شهدا است، تصریح کرد: ارزش‌های ایجاد شده باید گرامی داشته شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مسوولان کشورهای خارجی گفته است اجلاس عدم تعهد باید اجلاس تعهد به ایران عنوان شود، تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی امروز ثمر داده است به برکت خون شهدا است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.sbwurhbzgiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما