پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 8767
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد:

وقوع 30 فقره تصادف موتورسیکلت‌ در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع 30 مورد تصادف مربوط به موتورسیکلت‌ها در قم خبر داد.
وقوع 30 فقره تصادف موتورسیکلت‌ در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم به مردم بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته به هزار و ۲۴۶ تماس پاسخ گفته شد.

وی ادامه داد: ۹۱۷ تماس از مجموعه تماس‌هایی که با اورژانس ۱۱۵ قم گرفته شد را مددجویان و ۳۲۹ مورد را مزاحمان تشکیل می‌دادند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: از مجموعه تماس‌هایی که در این مدت با این اورژانس قم حاصل شد ۱۶۱ ماموریت صورت گرفت.

وی بیان کرد: ۱۶۱ ماموریت انجام شده مربوط به امدادرسانی به ۵۳ تصادف با ۶۴ مجروح و ۱۰۸ مورد مربوط به بیماری‌های قلبی تنفسی می‌شود.

فراهانی با بیان اینکه حوادث موتورسواری هر روز بیش از گذشته در قم رخ می‌دهد گفت: در این مدت ۳۰ تصادف موتور در مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه برخی اوقات مجروح شدن در حوادث موتورسواری به دلیل ضربه‌ای که به سر موتورسوار وارد می‌شود اندوه بارتر از فوت سانحه دیده است، اضافه کرد: بر اثر وقوع این حوادث ۳۷ نفر مجروح شدند.

معاون فوریت‌های پزشکی استان قم سقوط از موتور در جاده اراک مقابل سیلو با سه مصدوم را از جمله حوادث شاخص این مدت ذکر کرد و گفت: امدادرسانان پس از حضور در محل حادثه، سانحه دیده را پس از انجام اقدامات درمانی به بیمارستان نکویی قم منتقل کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.meofuqeaasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما