شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 87728
منبع : خبرگزاری فارس

بانک اطلاعات جامع پژوهشگران قم تدوین شد

قم نيوز : معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم ازتهیه و تدوین بانک اطلاعات جامع پژوهشگران نخبه و دانشگاهی استان با هدف استفاده در اتاق های فکر خبر داد.
بانک اطلاعات جامع پژوهشگران قم تدوین شد
بانک اطلاعات جامع پژوهشگران قم تدوین شد
به گزارش قم نیوز محمدرضا گروسی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه پژوهشی در استان قم اظهار داشت: برگزاری دوره خاص تعریف و تفهیم مسئله و تعریف عناوین پژوهشی برای تمام دستگاه‌های اجرایی و 50 مدیر و کارشناس خبره از برنامه‌های آموزشی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوده که به‌صورت صد درصد تحقق‌یافته است.

وی تبیین و تعریف درست مسئله را در امور مختلف  عامل حل مشکلات جامعه دانست و تصریح کرد: در همین راستا بانک اطلاعات جامعی از  پژوهشگران نخبه و دانشگاهی استان به‌عنوان اتاق فکر مدیریت استان برشمرد و در اداره کل برنامه‌ریزی ساماندهی شده است .

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم ادامه داد: از دیگر برنامه‌های آموزشی برگزاری کارگروه‌های پژوهشی با اولویت‌های پژوهشی دستگاه‌های مختلف بوده که حاصل آن 16 طرح در قالب زمینه‌های مختلف استان بر اساس نیازسنجی با صد درصد کار پژوهشی بوده و به معاونت‌های مختلف ابلاغ‌شده است.

وی تصویب شیوه‌نامه اجرایی طرح‌های پژوهشی با تحقق صددرصدی را یکی دیگر از دستاوردهای سال 98 اعلام و خاطرنشان کرد: با اجرا و ابلاغ این شیوه‌نامه از موازی کاری در ادارات جلوگیری و 8 طرح پژوهشی در این قالب به تصویب رسیده و به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ‌شده است.

گروسی مدیریت الکترونیکی انتخابات در شرایط شیوع ویروس کرونا را یکی از موفقیت‌های استان ارزیابی کرد و گفت: برگزاری مستمر کارگروه‌های تخصصی در اداره کل‌های مرتبط این معاونت و انجام پشتیبانی لازم برای توسعه شبکه‌های داخلی  و ساماندهی اتوماسیون اداری در استانداری قم به بهترین شکل اجرا و سال گذشته با پیگیری انجام‌شده سرور استانداری نیز ارتقا یافت.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcbwzbw.rhbz5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما