شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 8774
سرمربی تیم دو و میدانی دانش آموزان قم خبرداد:

کسب دو مدال برنز توسط دومیدانی کاران قمی

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم دو و میدانی دانش آموزان قم از موفقیت تیم اعزامی قم در کسب دو مدال برنز پیکارهای این رشته در المپیاد سراسری دانش آموزان کشور خبر داد.
کسب دو مدال برنز توسط دومیدانی کاران قمی
به گزارش قم نیوز، علی رضایی اظهار داشت: نتایج مسابقات دو و میدانی المپیاد ورزشی سراسری دانش آموزان کشور حاکی از عملکرد خوب و موفقیت آمیز دو و میدانی کاران قمی است و رهاورد این رقابت ها دو نشان برنز بود.

یزد میزبان پسران دانش آموز دو و میدانی‌کار کشور
وی با بیان اینکه سطح مسابقات رشته دو و میدانی در مواد مختلف مسابقات این رشته در سی‌امین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزی بسیار بالا بود، بیان داشت: چهره هایی که سابقه حضور در پیکارهای قهرمانی کشور را نیز دارند، در این مسابقات به میدان آمده بودند.

رضایی که مسوولیت دبیری هیئت دو و میدانی استان قم را نیز بر عهده دارد، اضافه کرد: نتایج نهایی مواد مختلف مسابقات دوومیدانی در دو مقطع راهنمایی و متوسطه پسران در حالی مشخص شد که نفرات تیم اعزامی قم در دو رشته موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شدند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم ابراز کرد: رقابت در مواد مختلف مسابقات دو و میدانی سی‌امین دوره المپیاد دانش آموزی در دو مقطع راهنمایی و متوسطه پسران در شهر یزد برگزار شد که در نهایت نمایندگان قم در مواد ۳۰۰ متر با مانع و دوی ۴۰۰ متر به مدال برنز دست یافتند.

وی با بیان اینکه هر دو مدال تیم اعزامی دو و میدانی دانش آموزان قم در پایان رقابت های مدعیان شرکت کننده در مقطع تحصیلی متوسطه به دست آمد، عنوان داشت: در رشته ۳۰۰ متر با مانع رضا ملک پور مدال آور تیم اعزامی قم بود.

مدال‌های برنز قم در دوهای ۳۰۰ و ۴۰۰ متر
رضایی یاد آور شد: ملک پور در این ماده شایستگی زیادی برای قرار گرفتن در جایگاه نخست و کسب مقام قهرمانی و نشان طلا داشت اما در نهایت بعد از نمایندگان استان فارس یعین محمودرضا مشتاق و سروش رزمجو در مکان سوم ایستاد و به نشان برنز بسنده کرد.

وی اظهار داشت: همچنین در رشته دوی ۴۰۰ متر، مقام اول به محمدعلی طهماسبی از تیم دانش آموزان اردبیل رسید و مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی را مصطفی بمپوری از تیم سیستان و بلوچستان کسب کرد و محمدرضا فریدی از قم عنوان سوم را به دست آورد و صاحب نشان برنز شد.

سرمربی تیم دو و میدانی دانش آموزان قم بیان کرد: دو و میدانی کاران شرکت کننده در این رقابت ها در رشته های ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰ متر با مانع، پرتاب نیزه، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک، دوی ۱۰۰متر، پرش طول، دوی ۲۰۰ متر، دوی ۴۰۰ متر، دوی۸۰۰ متر، دوی ۱۵۰۰ متر، دوی ۳۰۰۰ متر، پرش سه گام، پرتاب نیزه و پرتاب وزنه با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.qn6t23nqkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما