پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 8753

بدمینتون باز قمی قهرمان مسابقات انفرادی کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: عنوان قهرمانی رقابت‌های انفرادی بدمینتون پسران کشور به عضو تیم پسران هیئت بدمینتون استان قم رسید.
بدمینتون باز قمی قهرمان مسابقات انفرادی کشور شد
به گزارش قم نیوز، در روز پایانی این مسابقات در شهر مقدس قم، بدمینتون بازان قم و آذربایجان غربی با صعود به فینال یک نفره برای قهرمانی رقابت‌های بدمینتون پسران کشور برابر یکدیگر صف آرایی کردند که برنده این دیدار نماینده هیئت بدمینتون قم بود.

پیکارهای بدمینتون قهرمانی پسران کشور در حالی با شرکت بدمینتون بازان مدعی از استان‌های مختلف چهارشنبه شب در شهر مقدس قم به کار خود پایان داد که در جدال نمایندگان قم و آذربایجان غربی، نتیجه به سود محمد باقر ترابی از قم رقم خورد و این چهره آینده دار بدمینتون موفق به کسب عنوان قهرمانی بخش انفرادی این رقابت‌ها شد.

در این دوره از مسابقات بدمینتون بازان ۲۹ استان کشور حضور داشتند که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به رقابت پرداختند و برترین‌ها بلافاصله بعد از پایان مسابقات در حضور مسوولان برگزاری مسابقات تجلیل شدند.

بر اساس برنامه ریزی مسوولان برگزاری این مسابقات، رقابت مدعیان در سه بخش انفرادی، دو نفره و تیمی برگزار شد و با برگزاری رقابت‌های بخش انفرادی، بدمینتون باز قمی با حضور در دیدار نهایی عنوان برترین‌ بدمینتون باز کشور را به خود اختصاص داد.

در رقابت‌های بخش انفرادی این دوره از پیکارهای بدمینتون قهرمانی پسران کشور، محمد باقر ترابی نماینده تیم هیئت بدمینتون استان قم میزبان رقابت‌ها بود که در جدال برای کسب عنوانی ارزشمند در این مسابقات چهره درخشانی ارائه کرد و سرانجام قم را به مدال طلای این رقابت‌ها رساند.

ترابی در تلاش برای کسب عنوان شایسته در این دوره از مسابقات در مرحله مقدماتی و همچنین مراحل حذفی نمایش قابل توجهی داشت و در نهایت با حضور موفق در مرحله نیمه نهایی نیز توانست جواز حضور در دیدار پایانی را به دست بیاورد.

این بدمینتون باز ارزنده در حالی به مرحله نیمه نهایی پیکارهای بخش انفرادی مسابقات بدمینتون قهرمانی پسران کشور راه یافت که نمایندگان استان‌های فارس، زنجان و آذربایجان غربی نیز از دیگر مدعیان این مرحله محسوب می‌شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.n8vbjh8fx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما