چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 8738

بدمینتون بازان قم و آذربایجان غربی فینالیست شدند

قم نيوز : قم نیوز: بدمینتون بازان قم و آذربایجان غربی با صعود به فینال یک نفره امروز برای قهرمانی رقابت‌های بدمینتون پسران کشور برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.
بدمینتون بازان قم و آذربایجان غربی فینالیست شدند
به گزارش قم نیوز، پیکارهای بدمینتون قهرمانی پسران کشور در حالی با شرکت بدمینتون بازان مدعی از استان‌های مختلف امروز در شهر مقدس قم به کار خود پایان می‌دهد که قم و آذربایجان غربی شانس قهرمانی بخش انفرادی این رقابت‌ها را دارند.

در این دوره از مسابقات بدمینتون بازان ۲۹ استان کشور حضور دارند و برترین‌ها امروز معرفی و تجلیل می‌شوند.

بر اساس برنامه ریزی مسوولان برگزاری این مسابقات، رقابت مدعیان در سه بخش انفرادی، دو نفره و تیمی برگزار می‌شود و با برگزاری رقابت‌های بخش انفرادی، بدمینتون بازان قمی با حضور در مرحله نیمه نهایی به جمع برترین‌ها راه یافتند.

در ادامه بازی‌های این دوره که با استقبال علاقمند به بدمینتون در سالن ورزشی شهید حیدریان قم در حال برگزاری است، بدمینتون بازان قمی بعد از اینکه مرحله مقدماتی بخش‌های دوبل و انفرادی را با قدرت پشت سر گذاشتند، راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

در رقابت‌های بخش انفرادی این دوره از پیکارها محمدباقر ترابی نماینده تیم هیئت بدمینتون استان قم در جدال برای کسب عنوانی ارزشمند در این مسابقات چهره درخشانی به نمایش گذاشت.

ترابی در تلاش برای کسب عنوان شایسته در این دوره از مسابقات در مرحله مقدماتی و همچنین مراحل حذفی نمایش قابل توجهی داشت و در نهایت با حضور موفق در مرحله نیمه نهایی نیز توانست جواز حضور در دیدار پایانی را به دست بیاورد.

در مرحله نیمه نهایی انفرادی این رقابت‌ها، محمدباقر ترابری از قم و خانزاده از آذربایجان غربی موفق به شکست حریفان خود شدند تا ضمن راه یابی به دیدار نهایی، امروز در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی انفرادی بدمینتون پسران کشور در سالن شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر بروند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.xn6t23nq6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما