شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 8473

دوومیدانی قم برای بازهای آسیایی آینده آماده می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت دوومیدانی استان قم گفت: با توجه به حضور چهره‌های مستعد در بسیاری از رشته‌ها، دوومیدانی قم از هم اکنون برای بازی‌های آسیایی کره جنوبی و المپیک برزیل آماده می‌شود.
دوومیدانی قم برای بازهای آسیایی آینده آماده می‌شود
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم اکرمی اظهار کرد: دو و میدانی یکی از رشته‌های ورزشی پر مدال در مسابقات جهانی، آسیایی، بین‌المللی و المپیک‌ها است و به همین خاطر بسیاری از کشورها بر روی تمام مواد و رشته‌های آن سرمایه‌گذاری وسیعی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: این نگاه در دو و میدانی کشورمان نیز وجود دارد و به یقین می‌توان گفت که اگر از امروز استارت جدی و حرکت سریعی را آغاز کنیم، می‌توانیم در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۲ در کره جنوبی و المپیک جهانی ۲۰۱۶ در برزیل حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

رییس هیئت دو و میدانی استان قم با بیان اینکه استعداد یابی از رده‌های سنی پایه که آن را از دو سال قبل یکی از اولویت‌های مهم کاری هیئت قرار داده‌ایم، موجب پیشرفت دو و میدانی قم شده، بیان داشت: بر همین اساس قم در حال حاضر دو و میدانی کارانی دارد که با توجه بیشتر به آن ها یقیناً می‌توانند قم را در رقابت‌های آسیایی و المپیک آینده صاحب نماینده‌های شایسته‌ای کنند.

وی با بیان اینکه در این میان حمایت مالی و برخورداری از امکانات و فضای تمرین و مسابقه مناسب جزو ضروریات است، ادامه داد: یکی دیگر از راه‌های توسعه بیش از پیش رشته دو و میدانی قم در مواد مختلف و جذب علاقمندان بیشتر، برگزاری رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم است.

اکرمی گفت: فعالیت‌های هیئت دو و میدانی در این رشته ورزشی در سال جدید با بهره‌گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای حرکت در مسیر رشد و توسعه برنامه ریزی شده و قصد داریم با تمام توان وارد مرحله جدیدی از فعالیت‌های دو و میدانی امسال استان قم شویم.

رییس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: در سال‌های اخیر برگزاری موفق رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم را تجربه کرده‌ایم و با حضور استعدادها و چهره‌های آینده دار این رشته ورزشی شاهد برگزاری مسابقات سطح بالایی بودیم.

وی تصریح کرد: امسال پیکارهای لیگ را مورد توجه قرار خواهیم داد و تلاش می‌کنیم رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم با شرکت چهره‌های شاخص دو و میدانی استان در قالب تیم‌های باشگاهی مختلف برگزار شود.

اکرمی اضافه کرد: هدف هیئت دو و میدانی استان قم از برگزاری رقابت‌های لیگ باشگاه‌های قم این است که بتوانیم چهره‌های جوان و آینده دار این رشته ورزشی را در یک میدان مهم و رقابتی گرد هم آورده و ضمن برگزاری رقابتی جذاب و تماشایی، بتوانیم برترین‌های هر رشته را شناسایی کنیم.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم با اشاره به وضعیت این رشته ورزشی در قم اذعان داشت: خوشبختانه دو و میدانی در مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی فعال در استان قم از جمله رشته‌های ورزشی موفق به شمار می‌رود و در حال حاضر قهرمانان ارزنده‌ای در این رشته داریم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.50j2yt0osa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما