سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : 87845
منبع : خبرگزاری مهر

آسمان قم پنجشنبه بارانی می‌شود/ وزش باد نسبتا شدید

قم نيوز : کارشناس هواشناسی استان قم گفت: آسمان قم در روز پنجشنبه کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.
آسمان قم پنجشنبه بارانی می‌شود/ وزش باد نسبتا شدید
آسمان قم پنجشنبه بارانی می‌شود/ وزش باد نسبتا شدید
به گزارش قم نیوز مرتضی صبوری اظهار کرد: آسمان قم طی امروز صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و در ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده است.

وی گفت: حداقل دمای هوای امروز ۱۳ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۰ درجه و سرعت وزش باد بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی است.

کارشناس هواشناسی استان قم بیان کرد: هوای این استان در روز چهارشنبه صاف در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

وی ادامه داد: حداقل دمای هوای چهارشنبه ۱۱ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۱ درجه و سرعت وزش باد بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی پیش بینی می‌شود.

صبوری گفت: آسمان قم در روز پنجشنبه کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

وی اضافه کرد: حداقل دمای هوای قم در روز پنجشنبه ۱۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۲ درجه و سرعت وزش باد بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قم بیان کرد: هوای این استان در روز جمعه قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

وی ادامه داد: حداقل دمای هوای جمعه ۱۱ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۴ درجه و سرعت وزش باد بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbswbw.rhbzapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما