دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 88274
منبع : خبرگزاری تسنیم

بانک‌های خصوصی هیچ حمایتی از بخش تولید ندارند

قم نيوز : نایب‌رئیس اتاق بازرگانی قم گفت: متأسفانه مسئولان قم همکاری لازم را با اتاق بازرگانی ندارند و راه دسترسی نمایشگاه بین‌المللی قم با مشکل روبرو شده و به‌سختی توانسته‌ایم اعتباری را از سرمایه‌گذار بگیریم.
بانک‌های خصوصی هیچ حمایتی از بخش تولید ندارند
بانک‌های خصوصی هیچ حمایتی از بخش تولید ندارند
به گزارش قم نیوز حسن آقاجانی با بیان اینکه دولت هیچ برنامه‌ریزی برای آینده در جهت استفاده از فرصت‌ها ندارد، اظهار داشت: بانک‌های خصوصی هیچ همکاری با اتاق بازرگانی نکردند و این مسئله سبب ایجاد مشکل شده است.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی قم با اشاره به قوانین سخت و دشوار بخش صادرات گفت: اگر بخواهیم زندگی کرده و رشد کنیم باید جا پای کشور چین بگذاریم، چند روز پیش چین تصمیمی مبنی بر اهدای وام بدون سود به تمام صادرکنندگان گرفت، این کار سبب جمع‌کردن مشتریان ایران می‌شود.

آقاجانی با بیان اینکه سال گذشته کشور چین نزدیک 400 میلیارد دلار اضافه درآمد داشته است، ابراز کرد: ایران هم بخش‌هایی دارد که در صورت رشد این بخش‌ها صادرات نیز رشد پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: نمایشگاه‌های بین‌المللی یکی از این بخش‌ها است که در صورت رشد این بخش صادرات نیز رشد یافته و میزان واردات کم می‌شود، همچنین توجه به این بخش سبب ایجاد اشتغال می‌شود.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی قم با تأکید بر تشکیل شورایی برای جهش صنعت و اقتصاد در استان تصریح کرد: باید ستادی در استان تشکیل شود که این ستاد با هر چیزی که جلوی جهش در بخش‌های تولیدی و اقتصادی را می‌گیرد مقابله کند.

آقاجانی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه مسئولان قم همکاری لازم را با اتاق بازرگانی ندارند و راه دسترسی نمایشگاه بین‌المللی قم با مشکل روبرو شده و به‌سختی توانسته‌ایم اعتباری را از سرمایه‌گذار بگیریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5rav.t1avy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما