دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : 88683
منبع : خبرگزاری تسنیم

407 مورد تخلف در بازرسی از بازار قم به ثبت رسید

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از ثبت ۴۰۷ مورد تخلف در بازرسی از بازار قم خبر داد و گفت: بیشترین فراوانی تخلفات کشف‌شده مربوط به عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، گران‌فروشی، تقلب و کم‌فروشی و عرضه خارج از شبکه بوده است
۴۰۷ مورد تخلف در بازرسی از بازار قم به ثبت رسید
۴۰۷ مورد تخلف در بازرسی از بازار قم به ثبت رسید
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی از اصناف و بازار استان اظهار داشت: در یک ماه گذشته 9 هزار و 275 مورد بازرسی به‌منظور نظارت بر بازار استان قم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه 407 مورد تخلف در بازرسی‌های انجام‌شده ثبت‌شده است، ابراز کرد: برای تخلفات ثبت‌شده تعداد 288 فقره پرونده به ارزش ریالی 86 میلیارد و 183 میلیون ریال تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: بیشترین فراوانی تخلفات کشف‌شده مربوط به عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، گران‌فروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم صدور صورت‌حساب، تقلب و کم‌فروشی و عرضه خارج از شبکه بوده است که یک مورد هم قاچاق در این مدت ثبت‌شده است.

وی میزان صدور جواز تأسیس به‌منظور رغبت به سرمایه‌گذاری‌های جدید را موردتوجه قرار داد و گفت: در فروردین 99  تعداد 20 فقره جواز تأسیس ایجادی ( بدون برند ) با 606میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و پیش‌بینی اشتغال‌زایی برای 261 نفر صادرشده است.

سیجانی با اشاره به صدور پروانه‌های بهره‌برداری در فرودین ماه سال جاری تصریح کرد: در فروردین 99 تعداد 3 فقره پروانه بهره‌برداری ایجادی با 295  میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی برای 118 نفر، تعداد 3 فقره پروانه بهره‌برداری توسعه‌ای (توسعه واحدهای موجود) با 245 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی  برای 29 نفر صادرشده است.

وی خاطرنشان کرد: در فروردین 99  تعداد 6 مورد مجوز معافیت گمرکی ماشین‌آلات به ارزش  61میلیارد ریال جهت واردات ماشین‌آلات جدید با تکنولوژی بالا با هدف راه‌اندازی خط تولید واحدهای تولیدی - صنعتی یا جایگزینی ماشین‌آلات قدیمی صادرشده است .

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc1eq4.2bq448laa2.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما