چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : 88749
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت ووشوکاران قم در مسابقات ترتیل‌خوانی قرآن کریم

قم نيوز : رئیس هیأت ووشو استان قم گفت: این هیأت مسابقات ترتیل‌خوانی قرآن کریم در دو رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال آقایان را به صورت مجازی برگزار می‌کند.
رقابت ووشوکاران قم در مسابقات ترتیل‌خوانی قرآن کریم
رقابت ووشوکاران قم در مسابقات ترتیل‌خوانی قرآن کریم
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه قرآن کریم می‌توانند فایل تصویری مربوط به ترتیل خوانی خود را تا آخرین روز اردیبهشت ماه از طریق کانال اختصاصی این هیأت در فضای مجازی برای داوری ارسال کنند.

وی با اشاره به شرایط مسابقه افزود: قرائت قرآن باید به صورت ترتیل یعنی آهسته، روان و صحیح انجام شود، ضمنا ویدئوی ارسالی باید حداکثر سه دقیقه بوده و شرکت کنندگان ابتدای ویدئو مشخصات کامل خود از جمله نام و نام خانوادگی، سن و نام باشگاه را اعلام کنند تا برترین‌ها معرفی شوند.

رئیس هیأت ووشو استان قم با بیان اینکه برترین‌ها روز دهم خرداد ماه معرفی و تجلیل خواهند شد، افزود: قطعات انتخابی برای شرکت در این رقابت فرهنگی از ابتدای آیه ۱۸۹ تا انتهای آیه 194 سوره مبارکه آل‌عمران و از ابتدای آیه 35 تا انتهای آیه ۳۸ سوره مبارکه نور در نظر گرفته شده است.

وی به جوایز مسابقات نیز اشاره و عنوان کرد: اهدای مدال و حکم به نفرات اول تا سوم هر بخش، اهدای مبلغ یک میلیون ریال به نفرات برتر و پخش تصاویر قرائت‌های برتر و منتخب داوران در کانال رسمی هیأت ووشو استان قم در فضای مجازی برای برترین‌های این دوره پیش‌بینی شده است.

محمدزاده در ادامه به برگزاری مسابقه عکس ورزشی در روزهای مبارزه با کرونا توسط این هیأت ورزشی اشاره و ابراز کرد: این رقابت برای تمام ورزشکاران و قهرمانان ووشو برنامه‌ریزی شد و شرکت کنندگان با ارسال عکس با پوشش مناسب ورزشی و کیفیت مطلوب و همچنین ارسال عناوین و مقام‌های قهرمانی خود در آن رقابت کردند که به نفر برتر جایزه دو میلیون ریالی اهداء شد.

وی در پایان به آمادگی این هیأت برای آغاز مجدد فعالیت‌های ووشو قم اشاره کرد و گفت: مرکز اجرای برنامه‌های اصلی هیأت در خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه است و بی‌صبرانه منتظر اعلام رسمی بازگشایی اماکن ورزشی هستیم تا استارت فعالیت‌های سال 99 را بزنیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf1edc.w6dcjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما