سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 89579
منبع : خبرگزاری فارس

مسؤولان و مردم قم باید برای دیگر استان‌ها الگو باشند

قم نيوز : استاد حوزه و دانشگاه گفت: شکر نعمت همجواری با حرم بانوی کرامت، این است که باید بازار و ادارات، مسؤولان و مردم قم برای دیگر شهرها الگو باشند.
مسؤولان و مردم قم باید برای دیگر استان‌ها الگو باشند
مسؤولان و مردم قم باید برای دیگر استان‌ها الگو باشند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مهدی ماندگاری عصر امروز در مراسم تعویض پرچم حرم حضرت معصومه(س) و آغاز جشن های دهه کرامت اظهار کرد: خدا را شاکریم که مجاور حرم کریمه اهل بیت(ع) هستیم و بر این نعمت بزرگ سپاسگزاریم.

وی افزود: این نعمت عظیم از فضل خداوند است وگرنه معلوم نبود که قابلیت داشته باشیم ساکن حرم اهل بیت(ع) باشیم.

ماندگاری خاطر نشان کرد: آیا از این سرمایه بی نظیری که خداوند در اختیار ایران و شهر قم قرار داده درست استفاده کرده‌ایم؟

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: به فرموده امام صادق(ع) این حرم و این شهر پایگاه نشر معارف اهل بیت(ع) قرار خواهد گرفت و امروزه نیز قرار گرفته و باید قدردان این نعمت باشیم.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) قبل از انقلاب در نظر داشتند در جوار حرم بانوی کرامت یک حوزه علمیه برای نشر معارف اهل بیت(ع) ایجاد کنند.

وی افزود: شکر نعمت این است که شهر مقدس قم هم پایگاه تفقه و هم پایگاه تبلیغ دین اسلام باشد چرا که اینجا پایگاه شفاعت و پناهگاه برای تشیع است.

ماندگاری یادآور شد: شکر این نعمت این است که باید بازار و ادارات، مسؤولان و مردم قم برای دیگر شهرها الگو باشند.

وی خاطر نشان کرد: حوزه علمیه قم باید پاسخگوی تمامی نیازهای بشریت باشد و پاسخگوی سؤوالات جوانان باشد که نشان بدهد شکر این نعمت را به جا آورده است.

استاد حوزه علمیه قم اظهار کرد: باید از خودمان سوال کنیم که مردم قم، مسؤولان قم و…توانسته اند شکرانه این نعمت را به جا بیاورند یا نه و باید خجالت بکشیم از اینکه در معابر این شهر بی حجاب وجود دارد و باید امر به معروف و نهی از منکر نهادینه بشود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwmn6.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما