شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 8984
در قم برگزار می شود؛

مانورهای ویژه برای جلوگیری از آبگرفتگی

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از برگزاری مانورهای ویژه به منظور آمادگی شهرداری قم در جلوگیری از بروز آبگرفتگی خبر داد.
مانورهای ویژه برای جلوگیری از آبگرفتگی
به گزارش قم نیوز، جهانبخش نجف‌زاده اظهار داشت: مانورهای ویژه‌ای به منظور آمادگی نیرو‌ها و ماشین آلات و تجهیزات هنگام وقوع آبگرفتگی در چندین مرحله و با محوریت معاونت خدمات شهری شهرداری و همکاری و اجرای ستادهای ۲۶ گانه در هشت منطقه شهرداری قم اجرا می‌شود.

وی گفت: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی به سرکشی سپتیک‌ها و کلیه انهار سرپوشیده باز و همچنین رفع تقص و لایروبی کامل انهار اقدام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: رفع نقص و تقویت موتور پمپ‌های زیرگذر‌ها و خرید انواع موتور پمپ‌های مکنده و کف کش سیار به منظور پشتیبانی در هنگام آبگرفتگی و تهیه کیسه‌های مخصوص شن نیز از دیگر اقدامات سازمان در آستانه فصل پاییز است.

وی اضافه کرد: در این راستا اقدام به صدور اخطاریه و ابلاغ آن به مالکان که نسبت به تخلیه ضایعات عمرانی و ساختمانی اقدام کرده‌اند، شده است.

نجف زاده بیان کرد: همچنین آموزش‌های دوره‌ای لازم برای مسئولان نواحی، سرکارگران و کارگران به منظور نظارت و سرکشی همراه با توجیه کلیه وظایف محوله در محدوده‌های مربوطه در هنگام بارندگی داده شده است.

وی گفت: همه این موارد زمانی تکمیل می‌شود که بتوانیم مشکلات و خسارات را به حداقل ممکن برسانیم که همکاری و همیاری شهروندان در تمام مراحل همراه و پشتیبان شهرداری باشد تا بتوان از باران، این موهبت الهی به نحو احسن استفاده کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.anak49noy5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما