چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 9048
در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان شد:

فرمانده سپاه قم: نیروهای مسلح برای حراست از انقلاب اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌برند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بی ابیطالب(ع)، در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر عظیم الشأن اسلام، از آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد.
سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم.
سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم.
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی خیانت‌های کشورهای استکباری را برای همه مردم آزادی‌خواه جهان روشن ساخته و پرده از تزویر آمریکا و اسرائیل برداشته است.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را ایمان و پیروی از امام راحل(ره) دانست و افزود: این رهبر بزرگوار با هدایت ملت ایران پیام رسای مقاومت و استقامت را به گوش جهانیان رساند.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) ادامه داد: ایران اسلامی امروز الگوی دیگر کشورهای مسلمان بوده و در این میان هشت سال جنگ تحمیلی نیز نشان داد که ملت ما لحظه‌ای با دشمنان سازش نداشته و نمی‌گذارند حتی یک وجب از خاک آن ها در تصرف دشمن بماند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس پیشرفت و استحکام ایران را تضمین کرد گفت: ویژه برنامه‌های سی و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس از ساعت ۸ صبح روز ۳۱ شهریور ماه با رژه یگان‌های نمونه مسلح استان قم آغاز خواهد شد.

مهدوی‌نژاد خاطر نشان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی نمایندگان ملت بوده و در این رژه از سوی همه مردم ایران قدرت ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه علی ‌بن ابیطالب(ع) بیان کرد: نخستین روز هفته دفاع مقدس با عنوان "بصیرت، شجاعت و ولایت" نام‌گذاری شده و در این روز نقش نیروهای مسلح در سایه اقتدار جمهوری اسلامی و مقام ولایت به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه دومین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان "دانش‌آموزان، نوآوران و دانشمندان" نام‌گذاری شده است افزود: محور برنامه‌ها در این روز اهمیت به دانش و پژوهش در پیشرفت کشور است ضمن اینکه "جوانان، آمادگی دفاعی و سربازان" با محوریت اهمیت به پدافند غیر عامل و تبیین نقش جوانان و سربازان و رشادت آن‌ها برای اقتدار ایران اسلامی نیز عنوان روز سوم این هفته است.

مهدوی‌نژاد ادامه داد: زنان، ارزش‌های اسلامی و پایداری ملی، وحدت، استکبارستیزی و بیداری اسلامی، رزمندگان، جهادگران و فرماندهان و شهادت، کرامت و عزت نیز عنوان دیگر روزهای هفته دفاع مقدس در سال جاری خواهد بود.

فرمانده سپاه علی‌ بن ابیطالب(ع) با اشاره به برگزاری نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس در قم گفت: بازسازی عملیات بزرگ محرم، دیدار با مراجع و علما، برگزاری همایش‌های متعدد در رابطه با بیداری اسلامی و بحران سوریه، گردهمایی فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، عطر افشانی مزار شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان است.

وی عنوان کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در واقع تجلیل از ارزش‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام بوده و صاحبان قلم و اصحاب رسانه در زمینه تبیین دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس و نیز مقابله با جنگ نرم دشمنان در قالب تهاجم فرهنگی نقش خطیری دارند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.0qoa2bqx4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما