شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 9080
حجت الاسلام هاشمی خبر داد:

طراحی و برنامه ریزی چهل عنوان دوره آموزشی

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزش از طراحی و برنامه ریزی چهل عنوان دوره آموزشی در این معاونت خبر داد.
طراحی و برنامه ریزی چهل عنوان دوره آموزشی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام هاشمی ضمن اعلام این خبر بیان کرد: معاونت آموزش به منظور ارتقاء بصیرت گروه‌های مرجع و تأثیرگذار در جامعه و تربیت مدیران و مربیان کارآمد و اثر بخش، با بهره‌گیری از آموزش‌های متعدد در حوزه‌های مختلف اقدام به طراحی و برنامه ریزی چهل عنوان دوره آموزشی کرده است.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی در قالب موضوعاتی از قبیل اعتقادی، ارتقاء بصیرت، انقلاب اسلامی و دشمن شناسی، مهارت های تبلیغی و مدیریتی، علمی، ادیان و مذاهب، تاریخ اسلام و ایران، بیداری اسلامی و آداب و سبک زندگی اسلامی و در سه سطح مقدماتی(۸ ساعت)، تکمیلی(۱۶ ساعت) و پیشرفته(۴۸ ساعت) خواهد بود.

معاون آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در پایان ضمن بیان شروع برگزاری این دوره ها از پایان آبان ماه خاطر نشان کرد: معاونت آموزش با داشتن تجربه بالا در برگزاری دوره‌هایی این چنینی و نیز استفاده و بهره‌گیری از اساتید مجرب، آمادگی برگزاری دوره‌های فوق را برای مراکز مختلف حوزوی دانشگاهی، موسسات فرهنگی، نهادهای دولتی و غیر دولتی در سراسر کشور را دارد.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجع به درگاه اینترنتی ولاء منتظر(عج) به آدرس www.v-montazar.com و یا با شماره های‌ ۶۱-۷۷۴۹۴۵۸ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.va3ct1auubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما