يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : 90850
منبع : خبرگزاری مهر
استاندار قم:

آزادگان با روحیه قوی سالیان متمادی در برابر شکنجه دشمنان ایستادند

قم نيوز : استاندار قم گفت: آزادگان سرافراز با روحیه قوی سالیان متمادی در برابر همه شکنجه ها و فشارهای روحی و جسمی دشمنان ایستادند.
آزادگان با روحیه قوی سالیان متمادی در برابر شکنجه دشمنان ایستادند
آزادگان با روحیه قوی سالیان متمادی در برابر شکنجه دشمنان ایستادند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست استاندار قم در پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور، آزادگان سرافراز را روایت گران صادق صبر و استقامت عنوان کرد و افزود: آزادگان یادگاران ارزشمند دوران پرافتخار دفاع مقدس و گنجینه‌های فراموش نشدنی انقلاب اسلامی که با ایمان راسخ و روحیه قوی و پرصلابت، سال‌های متمادی در برابر همه شکنجه‌ها و فشارهای جسمی و روحی دشمن ایستادند.

متن پیام استاندار قم به شرح زیر است:

بسمه تعالی

۲۶ مرداد ماه، یادآور یکی از روزهای پرخاطره و ماندگار تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است. روز بازگشت سرافرازانه آزادگان سرافراز، روایت گران صادق صبر و استقامت، یادگاران ارزشمند دوران پرافتخار دفاع مقدس و گنجینه‌های فراموش نشدنی انقلاب اسلامی که با ایمان راسخ و روحیه قوی و پرصلابت، سال‌های متمادی در برابر همه شکنجه‌ها و فشارهای جسمی و روحی دشمن ایستادند و با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام و انقلاب و در اوج عزت و سربلندی به آغوش ملت بازگشتند.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ایثارگران و مجاهدان هشت سال دفاع مقدس، سالروز ورود تاریخی آزادگان به میهن عزیز اسلامی را به همه غیور مردان آزاده به ویژه آزادگان صبور و سربلند استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و سعادت و توفیق روزافزون همگی آنان را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

بهرام سرمست
استاندار قم
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbgwb9.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما