دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 91221
منبع : خبرگزاری فارس

بهسازی ۳۰ هکتار از بوستان ولایت

قم نيوز : مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به طرح بهسازی و ایجاد مبلمان شهری در 30 هکتار از بوستان ولایت، گفت: برنامه‌های جذاب گردشگری و تفرجی برای این بخش پیش‌بینی شده است.
بهسازی ۳۰ هکتار از بوستان ولایت
بهسازی ۳۰ هکتار از بوستان ولایت
به گزارش قم نیوز مهرداد روحانی وزیری با اشاره به مساحت ۲۳۰ هکتاری بوستان ولایت، اظهار داشت: این بوستان از اراضی پشت کوه سفید تا نزدیک به نمایشگاه بین المللی گسترده است و یک ظرفیت بالقوه برای استفاده تفرجگاهی شهروندان دارد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم افزود: قسمت عمده بوستان ولایت در گذشته درختکاری شده و حتی سیستم‌های آبیاری نوین در آن نصب شده است؛ با اینهمه سالهاست که این بوستان رها شده و بدون مسیر ورودی و مبلمان شهری، امکان استفاده برای شهروندان را ندارد.

روحانی وزیری با اشاره به وجود طرح مصوب برای ۳۰ هکتار از این بوستان، گفت: در این طرح مصوب پروژه‌هایی مانند پیست موتورسیکلت، زمین فوتبال، والیبال، سالن ورزشی، پیست شترسواری و… برای آینده پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بهسازی و ایجاد مبلمان شهری در ۱۸ هکتار ابتدایی این بوستان را آغاز کرده، افزود: در این محدوده جدول‌کاری، آسفالت، ایجاد سکو، نصب نیمکت و … انجام شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم بیان داشت: تا کنون چهار میلیارد تومان در این بوستان هزینه‌ کرده‌ایم و این کار با ایجاد مبلمان شهری و رسیدگی به وضعیت فضای سبز ادامه دارد.

روحانی وزیری با اشاره به هزینه سنگین هفت میلیارد تومانی برای تامین روشنایی این قسمت از بوستان، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم کار بهسازی و ایجاد مبلمان شهری در این بوستان را تا پایان سال به حدی برسانیم که شهروندان بتوانند حداقل در روز از این بوستان استفاده کنند و تامین روشنایی هم سال آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezw8o.jh8zwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما