قم نيوز : استاندار قم گفت: طرح جامع مدیریت تجمع‌ها و ترددها از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ابتدای آذرماه در قم اعمال می‌شود.
طرح جامع مدیریت تجمع‌ها و ترددها از ابتدای آذرماه در قم اعمال می‌شود/ قم همچنان در وضعیت قرمز کرونایی به‌سر می‌برد
طرح جامع مدیریت تجمع‌ها و ترددها از ابتدای آذرماه در قم اعمال می‌شود/ قم همچنان در وضعیت قرمز کرونایی به‌سر می‌برد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه طرح جامع مدیریت تجمع‌ها و ترددها توسط قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تصویب شد.

استاندار قم افزود: این طرح جامع از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ابتدای آذرماه در قم اعمال می‌شود که براساس آن در تقسیم‌بندی‌های شهرهای مختلف براساس وضعیت زرد، نارنجی و قرمز تصمیماتی در جهت حفظ سلامت شهروندان اتخاذ می‌شود.

وی عنوان کرد: وضعیت شهرها براساس ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشخص می‌شود و محدودیت‌هایی ویژه هریک از شهرها اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرهایی که وضعیت زرد کرونایی دارند گروه یک رسته شغلی مشمول این طرح می‌شوند و در وضعیت نارنجی نیز گروه‌های شغلی 3 و 4 دارای محدودیت‌هایی می‌شوند.

استاندار قم بیان کرد: همچنین محدودیت‌ها در شهرهایی با وضعیت قرمز شامل هر چهار گروه شغلی می‌شود که باید به آن توجه داشت.

وی گفت: جزئیات طرح به‌زودی ابلاغ و با توجه به وضعیت شهرها، اعمال می‌شود، در زمان حاضر قم همچنان در وضعیت قرمز کرونایی به‌سر می‌برد اما اگر تا آذرماه در وضعیت نارنجی قرار گرفت مطابق این دستورالعمل محدودیت‌ها اعمال‌شدنی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaamno.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما