پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 9270
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

هفته‌های فرهنگی قم در کشورها و سایر استان ها باید طبع قرآنی داشته باشد

قم نيوز : قم نیوز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در دیدار فعالان قرآنی استان،گفت: هفته‌های فرهنگی قم در کشورها و سایر استان ها باید طبع قرآنی داشته باشد.
هفته‌های فرهنگی قم در کشورها و سایر استان ها باید طبع قرآنی داشته باشد

به گزارش قم نیوز، اعضای گروه تواشیح و قاریان اعزامی به مالزی جهت اجرای برنامه در هفته فرهنگ استان قم در آن کشور با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم دیدار و گفت و گو کردند.

سیدمرتضی اسماعیلی طبا در این دیدار ضمن قدردانی از این گروه به خاطر اجرای برنامه های زیبا و موفق در هفته فرهنگ استان قم در کشور مالزی اظهار داشت: این برنامه‌ها با تأثیر و استقبال فراوان، بازخورد بسیار خوبی نیز به دنبال داشت لذا ضروریست هفته‌های فرهنگی قم در کشورها و سایر استان ها قرآنی باشد.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک هفته‌های فرهنگی این استان را در دیگر کشورها نیز در دستور کار داریم.

اسماعیلی طبا در ادامه با اشاره به موقعیت جناب آقای فروغی در کسب رتبه کشوری در مسابقات رادیو قرآن، ابراز داشت: لازم است موفقیت‌های ملی و بین المللی فعالین قرآنی استان به اطلاع عموم مردم قم رسانده شود تا همگان از ظرفیت بالای این عزیزان مطلع شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به لزوم حمایت از فعالین قرآنی قم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه قاریان و حافظان قمی به نسبت سایر استان‌ها از درجه بالایی برخوردار هستند و عموماً به صورت بین المللی فعالیت دارند در نظر داریم با پیگیری‌های لازم بودجه قرآنی این استان به نسبت سایر استان‌ها ویژه دیده شود.

در این نشست سخنگوی این گروه ضمن بیان مشکلات و دغدغه‌های فعالان قرآنی و در کل برنامه‌های قرآنی استان، خواستار تعامل و توجه ویژه به این افراد و این گونه برنامه‌ها شد.
انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcj.aehfuqe8ysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما