> دستفروش های قم در 11 روزبازار ساماندهی شده اند | قم نیوز
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 93203

دستفروش های قم در 11 روزبازار ساماندهی شده اند

قم نيوز : معاون خدمات شهری شهرداری قم از ساماندهی دستفروش های قم در 11 روزبازار خبر داد و بر تداوم فعالیت این روزبازارها با تشدید نظارت ها و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تأکید کرد.
دستفروش های قم در 11 روزبازار ساماندهی شده اند
دستفروش های قم در 11 روزبازار ساماندهی شده اند
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع با اشاره به فعالیت روزبازارها در قم بیان کرد: تردیدی نیست که معیشت افراد فعال در روزبازارها کاملا وابسته به فعالیت روزانه آنان در این اماکن است.
وی اضافه کرد: باید گفت یکی از ویژگی های مثبت شهر مقدس قم این است که دستفروشی به آن معنا که در دیگر شهرها دیده می شود، در هسته مرکزی قم دیده نمی شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم سپس به طرح شهرداری برای ساماندهی دستفروشی اشاره کرد و گفت: تلاش ها سبب شد تا بسیاری از دستفروش های قم در 11 روزبازار ساماندهی و از فعالیت آن ها در سطح داخل شهر و بویژه هسته مرکزی جلوگیری شود.

سامع افزود: باید گفت آغاز فصل سرما و زمستان همواره سبب تعطیلی برخی مشاغل می شود و این امر به افزایش دستفروشی ها می انجامد، بنابراین می توان پیش بینی کرد ایجاد محدودیت در فعالیت روزبازارها به سرازیر شدن دستفروشان به هسته مرکزی شهر و بغرنج شدن بیشتر اوضاع بیانجامد.

وی ادامه داد: مصوّبه های ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا و همچنین نقطه نظرات مجموعه دستگاه های اجرایی در استان و در هفته های اخیر نشان می دهد بازگشت به وضعیت قرمز کرونایی قطعا به غیرفعال شدن روزبازارها منجر می شود، اما در وضعیت فعلی نارنجی کرونایی در قم و البته احتمال تغییر وضعیت به محدوده زرد رنگ، پیشنهاد می شود تا با تداوم نظارت ها و همچنین الزام افراد فعال در روزبازارهای قم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی، مانعی برای فعالیت این روزبازارها ایجاد نشود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgwx9y.ak9wz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما