شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : 93632
در مسابقات قهرمانی آسیا رقم می خورد؛

عضویت در تیم ملی پاداش بازی خوب هندبالیست قمی

قم نيوز : «مجتبی طالبی» بازیکن تیم هندبال «پاس ناجا قم» که در لیگ برتر بازیهای خوبی را به نمایش گذاشته است، برای سومین بار به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد و از فردا در تمرینات حاضر خواهد شد.
عضویت در تیم ملی پاداش بازی خوب هندبالیست قمی
عضویت در تیم ملی پاداش بازی خوب هندبالیست قمی
به گزارش قم نیوز مرحله جدید اردو «تیم ملی هندبال نوجوانان» به منظور آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان در اسفند ماه در آلماتی قزاقستان، با حضور ۳۲ هندبالیست از ۵ تا چهاردهم دی به میزبانی اصفهان انجام خواهد شد.

«مجتبی طالبی» بازیکن تیم «پاس ناجا قم» نیز به این اردو دعوت شده است و با کسب اجازه از کادر فنی تیم ملی و به دلیل انجام کارهای مربوط به خدمت سربازی از صبح شنبه، پا به پای سایر بازیکنان در این اردو حضور خواهد داشت.

طالبی متولد ۳۰ آبان ۱۳۸۱ در قم، از ۷ سالگی و درخشش در مسابقات هندبال مدارس در تیم‌های پایه فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۷ در لیگ دسته دوم بزرگسالان همراه با «ثامنات تهران» بود و در سال ۱۳۹۸ در لیگ دسته اول بزرگسالان نیز همراه با تیم «نفت امیدیه» در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است و امسال نیز در لیگ برتر در تیم «پاس ناجا قم» برابر حریفان خوش درخشیده و نظر سرمربی تیم هندبال نوجوانان را برای حضور در اردو جلب کرده است.

هدایت تیم ملی هندبال نوجوانان را «سرگئی نیکولینکو» بر عهده دارد و «حسین رنج کار» و «سیدمجتبی میردامادی» به عنوان مربی وی را همراهی خواهند کرد.

«محمود متین» سرپرست، «ایمان صحرائیان» روانشناس، «امید کاظمی» فیزیوتراپ و «رضا امینی زاد» نیز به عنوان بدنساز در کنار «تیم ملی هندبال نوجوانان» خواهند بود.

حسین بهادری، حسین داودی، شایان فرشته نژاد، امید ایزدی، امیرمحمد خطایی، علی اسماعیل زاده، محمد امین امینی پرور، متین صفوی، دانیال مصلح، صابر حیدری، ابوالفضل قاسمی، مهدی فراهانی، محمد متین ظهرابی، مبین آبیار، ماهان دولت خواه، محمدرضا الوانی، حسین کرمی، سعید علی اکبری، امیررضا بابایی، احسان بزر افکن، علی محبت پور، عارف رأفت نیا، محمد مهراد نیا، آراز احمدی، رضا بیات، سهیل صفوی، علی حفیظیان، علی سلطانی، فرهاد بابا صفری، سعید جباریان، یونس نصیری دیگر بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccieqo.2bq118laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما