دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 93671

رشد 167 درصدی کمک‌های مردم به مراکز نیکوکاری استان قم

قم نيوز : معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: کمک‌های مردم استان به مراکز نیکوکاری قم در هشت ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 167 درصد رشد داشت.
رشد 167 درصدی کمک‌های مردم به مراکز نیکوکاری استان قم
رشد 167 درصدی کمک‌های مردم به مراکز نیکوکاری استان قم
به گزارش قم نیوز سید محمد رضا میره‌ای با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری در استان قم اظهار کرد: مردم استان در هشت ماه نخست سال جاری، مبلغ 22 میلیارد و 300 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری قم کمک کردند که این کمک‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 167 درصد رشد داشت.

وی ادامه داد: 60 مرکز نیکوکاری در استان قم داریم که برخی از این مراکز یک منطقه را به صورت کامل پوشش می‌دهند و کمیته امداد استان بر فعالیت مراکز نیکوکاری در قم نظارت دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم افزود: 42 هزار خانوار در استان مورد حمایت این نهاد قرار دارند که 20 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد استان قم هستند و 22 هزار خانوار نیز از این نهاد، کمک‌های موردی دریافت می‌کنند.

میره ای با اشاره به شیوه جمع آوری صدقات در استان قم اظهار کرد: 147 هزار صندوق صدقه در استان داریم که این صندوق‌ها توسط 70 نفر جمع آوری می‌شوند، به دنبال این هستیم که از این به بعد جمع آوری صدقات در استان قم توسط دستگاه پوز صورت بگیرد و پول فیزیکی را در روند جمع آوری صدقات در استان حذف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح هر کارمند یک حامی برای افزایش حامیان ایتام و فرزندان محسنین در استان قم در حال اجرا است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfyvd1.w6dmeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما