قم نيوز : «محمد پیروز منش» در پایان مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم،با کسب ۱۱ رای به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم انتخاب شد.
«محمد پیروز منش»رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین قم شد
«محمد پیروز منش»رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین قم شد
به گزارش قم نیوز مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم صبح سه شنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و اعضای مجمع برگزار شد که «محمد پیروز منش» با کسب ۱۱ رأی از مجموع ۱۲ رأی مأخوذه به مدت ۴ سال در سمت خود به عنوان رئیس هیأت ورزش جانبازان و معلولین استان قم ابقاء شد.

پیروزمنش تنها نامزد حاضر در این مجمع برای تصاحب صندلی ریاست هیأت جانبازان و معلولین قم بود که توانست با کسب ۱۱ رأی به فعالیت‌های مستمر و منظم خود برای ورزشکاران ادامه بدهد.

گفتنی است ورزشکاران رشته‌های جانبازان و معلولین در استان قم از جایگاه‌های بسیار خوبی در کشور برخوردار هستند که چهره‌هایی ملی نیز در بین آنها دیده می‌شود.

«حسین گلستانی» بازیکن ارزنده و پر افتخار قمی در ترکیب «تیم ملی والیبال نشسته» و «محمد محمد نژاد» در ترکیب در «تیم ملی بسکتبال با ویلچر» از جمله افرادی هستند که در مسابقات مختلف ملی برای کشور افتخار آفرینی کردند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5j0n.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما