پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 9426
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم عنوان كرد:

وفاق و همدلي مسئولان، كارآمدترين راهكار براي توسعه فرهنگ پدافند غيرعامل

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در شورای پدافند غیرعامل گفت: هدف پدافند غیرعامل، ضرورت توجه به برنامه ریزی و فرهنگ سازی در این رابطه است. وی وفاق جمعی مسئولان استان را از کارآمد ترین راهکارها در راستای توسعه فرهنگ پدافند غیرعامل دانست.
وفاق و همدلي مسئولان، كارآمدترين راهكار براي توسعه فرهنگ پدافند غيرعامل
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی انصاری در شورای پدافند غیرعامل استان قم با اشاره به فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل، خاطر نشان کرد: پدافند غیرعامل امري بسيار مهم است و سخن مقام معظم رهبری مدظله العالي مبنی بر «از دست رفتن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در صورت نبود پدافند غیرعامل»، گواهی بر این موضوع مي باشد.

وي با اشاره به لزوم همدلی و همکاری دستگاه های استان در رابطه با پدافند غیرعامل، اظهار داشت: مهم ترین مسئله در رابطه با پدافند غیرعامل، تبیین مفهوم پدافند غیرعامل است، به عبارت دیگر قبل از هر مسئله ای باید با مفهوم پدافند غیرعامل آشنا شد و نقش و اثرگزاری آنرا در ساخت آینده ای ایمن درک کرد.

مهدی انصاری وفاق جمعی مسئولان استان را از کارآمد ترین راهکارها در راستای توسعه فرهنگ پدافند غیرعامل دانست و افزود: تمامی دستگاه ها و ادارات از اعضای پدافند غیرعامل هستند تا در صورت بروز بلایای طبیعی و غیر طبیعی، مدیریت صحیح و یکپارچه صورت گیرد و این امر نیازمند وحدت بین مسئولان است.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری با بیان اینکه معرفی محورهای راهبردی هفته پدافند غیرعامل از جمله اهداف برگزاری این شورا است، عنوان کرد: اجرایی شدن تدابیر رهبری، استحکام و مقام سازی زیرساخت های معنوی، اجتماعی، مذهبی و سیاسی، توسعه فرهنگ پدافند غیرعامل در جامعه، معرفی حوزه های تخصصی پدافند غیرعامل، استفاده از نخبگان در راستای معرفی ظرفیت های پدافند غیرعامل و... از جمله اهداف و برنامه های پدافند غیرعامل استان قم در این هفته است.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcc.iqoa2bq0ela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما